In Amsterdam willen wonenquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat erom wat heel veel mensen willen.
Vooral mensen die in Amsterdam goed verdienen maar van hun salaris wel een normaal formaat huis willen kopen, die hebben in Amersfoort meer keuze dan in Amsterdam, en dus willen ze wel in de regio Amersfoort wonen, want ook nog eens een goede verbinding met Amsterdam.
Je wilt op een A-locatie wonen, dan heb je ook met A-locatie prijzen te maken.
Dat is leuk voor je, maar daar ga je voor jouw budget geen huis vinden dat aan je eisen voldoet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:04 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil gewoon blijven waar ik altijd al gewoond heb hier. Dat het A, B, of C is zal mij koud laten.
Ja natuurlijk vindt hij dat fijn. Zo kan hij meer bij jou maken omdat jij hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Dat zal mijn man fijn vinden te horen, dat ik afhankelijk ben van hem
Ja precies toch? Wie wil er in de buurt van dat hol wonen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:04 schreef bijstandboy678 het volgende:
[..]
In Amsterdam willen wonen
Haarlem > Amsterdam
Ik ben niet afhankelijk van hem, daarom zou hij dat fijn vinden om te horen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vindt hij dat fijn. Zo kan hij meer bij jou maken omdat jij hem nodig hebt.
Daarom ga maar voltijd werken.
Maar nu snap ik het niet meer.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben niet afhankelijk van hem, daarom zou hij dat fijn vinden om te horen.
Niemand heeft het dan ook over in Amsterdam wonen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:04 schreef bijstandboy678 het volgende:
[..]
In Amsterdam willen wonen
Haarlem > Amsterdam
Jij stelt dat vrouwen afhankelijk zijn van hun man, ik stel dat mijn man het fijn zou vinden te horen dat ik afhankelijk van hem zou zijn, dat ben ik namelijk niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:10 schreef Pendule het volgende:
[..]
Maar nu snap ik het niet meer.
Jij zegt dat hij het fijn zou vinden om te weten dat jij afhankelijk van hem bent, maar nu zeg jij opeens weer dat jij niet afhankelijk bent van hem?
Girl, what it’s gonna be?
Tip aan jezelf.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:05 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vindt hij dat fijn. Zo kan hij meer bij jou maken omdat jij hem nodig hebt.
Daarom ga maar voltijd werken.
Ja, waarom niet?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, ik ga als homoseksueel ‘afvallige’ moslim terug naar land van herkomst. Echt een goed idee. Terug naar zo’n balkan paradijs
Nee, hij waardeert Nederland wel.quote:Ik zal dat maar gaan even gaan overleggen met mijn vriend. Even kijken of hij dat een goed plan vindt. Ik denk namelijk van niet.
Nee dan moet ik de schoonmaak bijklusjes gaan stoppen dat gaan wij niet doen hé, nog meer belasting betalenquote:
Al krijg ik geld toe.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel TS voor de auto's in dit plaatje zou geven:
[ afbeelding ]
Ik waardeer Nederland zeker. Maar hij vindt ook: vol is vol.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
[..]
Nee, hij waardeert Nederland wel.
Nee daar heb ik mijn vriend voor. Laat hem maar nadenken. Ik doe het huishouden en beetje werken elke week. Daarnaquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:11 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat komt wel zodra je geestelijk volwassen bent.
Zwartwerken dus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee dan moet ik de schoonmaak bijklusjes gaan stoppen dat gaan wij niet doen hé, nog meer belasting betalen
Jij bent vast links. Laat jij jou maar lekker doorneuken door de overheid. Zij gaan jou geld gebruiken voor onzin zoals koningshuis en kopen van rare kunst objecten waar niemand wat aan heeft. Zij kunnen beter de problemen voor de Nederlanders oplossen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zwartwerken dus.
Valt in hetzelfde rijtje als met van die hypocriete honden die naar de kassa lopen en dan gaan klagen dat de prijs in de winkel lager ligt.
Mensen die geen belasting betaling terwijl ze wel loon ontvangen. Smerig volk dat soort oneerlijke honden.
quote:Op woensdag 12 april 2023 08:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Oke. Dus de BTW op gezond eten kan niet omlaag, maar die op sperma wel. Goeie prioriteiten
Daarmee heb je (wederom) bewezen dat je waarde niet herkent.quote:
25 euro, die zijn stokoud en al lang afgeschreven :pquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel TS voor de auto's in dit plaatje zou geven:
[ afbeelding ]
Gasloos is juist minder waard want gas is goed. Gasloos is kut.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee heb je (wederom) bewezen dat je waarde niet herkent.
Op dat plaatje staat voor meer dan een gasloze nieuwbouw vrijstaande villa met >250m² woonoppervlak op een kavel van 1.000m² op de Berg aan auto's.
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik waardeer Nederland zeker. Maar hij vindt ook: vol is vol.
Je komt dus uit een Balkanland met een hogere levensstandaard dan Nederland.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:35 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij bent vast links. Laat jij jou maar lekker doorneuken door de overheid. Zij gaan jou geld gebruiken voor onzin zoals koningshuis en kopen van rare kunst objecten waar niemand wat aan heeft. Zij kunnen beter de problemen voor de Nederlanders oplossen.
Ik weiger daar aan mee te doen en dat komt niet omdat ik een kleurtje heb, want dat had ik in het thuisland net zo hard gedaan als de regering daar zo met mensen hun geld om zou gaan.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |