Wat kunnen mij jouw spelfouten boeien? Je verhaal is inhoudelijk inconsistent en aantoonbaar gelul.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nu snap ik jou niet meer. Wat bedoel jij te zeggen?
Mijn probleem met taal is juist dat mensen mij moeilijk kunnen volgen in wat ik specifiek bedoel te benoemen.
Hadden jullie die taal maar niet zo raar moeten maken. Met jou DT regel. Raar gedoe.
Hoezo gelul? Verklaart u nader. Jij roept zomaar de ruimte in ga maar beargumenteren.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Wat kunnen mij jouw spelfouten boeien? Je verhaal is inhoudelijk inconsistent en aantoonbaar gelul.
Lees anders even de vorige tig reacties door. Ik ga niet in herhaling vallen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:57 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hoezo gelul? Verklaart u nader. Jij roept zomaar de ruimte in ga maar beargumenteren.
Nee, ze verwachten dat je als winkel de boel goed voor elkaar hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat werkt dus ook de andere kant op. Ook als de prijs negatief uitpakt voor de koper. Gewoon betalen.
Schap zegt 3,99 kassa 3,49. Niks mee te maken 50 centen bijbetalen dus.
Het gaat er gewoon om: als zij de zelfde normen en waarden toepassen andersom. Dat kan dan ineens niet.
Alleen als op de prijskaartjes lagere prijzen staan hoor jij hen. Niet als de prijs hoger is en zij volgens hun eigen logica dus bij moeten betalen.
Tja, doe je zelf ook, je probeert af te dwingen dat het huis 2 ton lager wordt verkocht, omdat jij daar beter van wordt.quote:ik noem dat een dubbel moraal: alleen als jij er zelf beter van wordt. En dat vind ik een smerige eigenschap.
Of jij draait het om: een rottend huis, vol met asbest verkopen alsof het een 20 jaar oude tussenwoning is. Ik weet dat Nederlanders zich graag laten naaien door de belastingdienst en de mensen om hun heen, maar dat gaan wij dus even niet doen bij mij. Gewoon een normale prijs vragen voor de shit die jij verkoopt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten dat je als winkel de boel goed voor elkaar hebt.
Dat prijzen in de winkel afwijken van de kassa schept niet bepaald vertrouwen.
Klantvriendelijke winkels ondervangen dat door de laagste prijs te laten gelden, onvriendelijke winkels zien hun klanten als honden.
[..]
Tja, doe je zelf ook, je probeert af te dwingen dat het huis 2 ton lager wordt verkocht, omdat jij daar beter van wordt.
Wat zegt dat over jezelf.
Je wist vantevoren welke prijs er gevraagd wordt, en als je dat er niet voor over hebt, dan zoek je toch verder?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Of jij draait het om: een rottend huis, vol met asbest verkopen alsof het een 20 jaar oude tussenwoning is. Ik weet dat Nederlanders zich graag laten naaien door de belastingdienst en de mensen om hun heen, maar dat gaan wij dus even niet doen bij mij. Gewoon een normale prijs vragen voor de shit die jij verkoopt.
Dat is pas naaien. Gelukkig heb ik al een veel mooier huis op het oog, nu alleen nog vriend overhalen.
Jij zou toch nooit samen een huis kopen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Of jij draait het om: een rottend huis, vol met asbest verkopen alsof het een 20 jaar oude tussenwoning is. Ik weet dat Nederlanders zich graag laten naaien door de belastingdienst en de mensen om hun heen, maar dat gaan wij dus even niet doen bij mij. Gewoon een normale prijs vragen voor de shit die jij verkoopt.
Dat is pas naaien. Gelukkig heb ik al een veel mooier huis op het oog, nu alleen nog vriend overhalen.
Makkelijk dat jij dat kan zeggen he? Als ik nu mijn paspoort weggooi en gebrekkig ga spelen, dan krijg ik meer voor elkaar dan als zij weten dat ik de Nederlandse nationaliteit bezit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
als het leven in Nederland zo moeilijk voor je is, waarom ga je dan niet terug naar je thuisland?
Zou wel moeten toestemmen. Hij heeft het geld niet ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:20 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Jij zou toch nooit samen een huis kopen?
Hoezo zou jij moeten toestemmen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:35 schreef Pendule het volgende:
[..]
Zou wel moeten toestemmen. Hij heeft het geld niet ik.
Een huis is geen auto, en daar waar je een auto zo verplaatst van plek A naar plek B, kan dat met een huis juist niet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik laat het bieden wel aan mijn vriend overik kies uit, maar wil toch echt 4 kamers, garage en dergelijke.
Maar dat neemt niet weg; jij koopt geen verroeste auto voor meer dan de helft van wat het waard is. Dat slaat gewoon nergens op.
Een gebruikte auto is ook logischerwijs minder waard als de nieuwe variant en als hij dan ook nog eens verroest is gaat de waarde al helemaal omlaag.
Belachelijk ik koop het huis toch, niet de stukken gras omdat zij toevallig dichtbij een treinverbinding liggen naar de meeste verneukte stad van Nederland. Wat een rare factoren allemaal.
Het hele punt van topic is: ik ga niet het hele hypotheek geld gebruiken voor kopen en dan nog uit eigen zak overige kosten betalen. Alles moet gedekt doot de hypotheek.
Dat is mijn punt ook. Hij heeft het geld dus hij heeft het voor het zeggen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou jij moeten toestemmen?
Hij lijkt voldoende te verdienen om te kunnen kopen wat hij wil.
Als jullie niet getrouwd zijn kan hij ook kopen wat hij wil zonder toestemming van wie dan ook.
Ik wil alleen maar hier wonen omdat ik hier alleen geweest ben. Groningen zijn ander soort mensen, rare mensen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een huis is geen auto, en daar waar je een auto zo verplaatst van plek A naar plek B, kan dat met een huis juist niet.
Als je voor 125K een huis wilt kopen moet je in Noord-Oost Groningen zijn, daar kan dat wel, de reden is dat niemand er wil wonen en dat je niet met een half uur in Amsterdam en een uur in Den Haag bent.
Als je wel op een plek met een goede verbinding naar de hoofdstad en de hofstad wilt wonen dan kost dat meer geld.
Dat is niet een raar Nederlands iets, in de buitenwijken van Londen is een huis ook veel duurder dan in Wales, rond NYC kost een huis ook meer dan in New Jersey.
Ergo; daar waar veel mensen willen wonen zijn de huizen duur.
Ja dus?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:35 schreef Pendule het volgende:
[..]
Makkelijk dat jij dat kan zeggen he? Als ik nu mijn paspoort weggooi en gebrekkig ga spelen, dan krijg ik meer voor elkaar dan als zij weten dat ik de Nederlandse nationaliteit bezit.
Jullie laten jullie naaien door jou eigen overheid en geven buitenlanders voorrang ten koste van jullie eigen zielen.
Jullie halen ons zelf binnen.
Ik ben hier niet naar eigen keuze beland. Mijn moeder is gaan vluchten voor een belachelijke ideologische geloof en die nam mij mee.
En begrijp mij niet verkeerd, ik vind het heel fijn om hier te zijn, maar had ook met minder gekund. Ik vind het belachelijk dat jullie mijn soort (buitenlanders) op nummer 1 zetten in plaats van jullie eigen mensen.
Denk eerst maar aan jouw eigen mensen. En jullie, ja ook jij, laten dat maar gebeuren.
De Nederlanders laten zich naaien door hun eigen overheid.
Het verklaart wel waarom je financieel afhankelijk van je vriend bent en zult blijven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar hier wonen omdat ik hier alleen geweest ben. Groningen zijn ander soort mensen, rare mensen.
En waarom zou jij snel in Amsterdam willen zijn dan? Waarom is dat een eis voor mensen? Vuile kut stad is dat.
Wat zeggeb het prijskaartje en de kassa van dit huis?quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat werkt dus ook de andere kant op. Ook als de prijs negatief uitpakt voor de koper. Gewoon betalen.
Schap zegt 3,99 kassa 3,49. Niks mee te maken 50 centen bijbetalen dus.
Het gaat er gewoon om: als zij de zelfde normen en waarden toepassen andersom. Dat kan dan ineens niet.
Alleen als op de prijskaartjes lagere prijzen staan hoor jij hen. Niet als de prijs hoger is en zij volgens hun eigen logica dus bij moeten betalen.
ik noem dat een dubbel moraal: alleen als jij er zelf beter van wordt. En dat vind ik een smerige eigenschap.
Dat zei ik net: mijn moeder nam mij mee hier heen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja dus?
Het gaat erom dat jij je hier niet prettig voelt.
Wat bracht je dan naar Nederland? En waarom ben je hier nog steeds?
En achteraf een lelijk briefje in de bus hebt gedaan omdat hij boos is dat je zijn bod afgewezen hebt...quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar als verkoper zit je toch ook helemaal niet te wachten op zo'n zwakzinnige wappie die niet fatsoenlijk Nederlands spreekt en dan ook nog eens een onrealistisch bod uitbrengt. Je mag blij zijn dat je nog mocht komen kijken
Dat is toch altijd zo. Hij is de man en ik de ‘vrouw’quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het verklaart wel waarom je financieel afhankelijk van je vriend bent en zult blijven.
Ja dus?quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zei ik net: mijn moeder nam mij mee hier heen.
Is niet te merken.quote:Ik voel mij prima hier.
Grappig, je hele tirade hier is aangewakkerd door een echtpaar dat zich niet jouw eisen door de strot laat drukken...quote:Alleen raar dat jullie niet opkomen voor julliezelf. Laten alles door jullie strot duwen door de overheid en buitenlanders.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Hij is de man en ik de ‘vrouw’
Bij hetero relaties zijn de vrouwen ook altijd afhankelijk van de mannen.
Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat erom wat heel veel mensen willen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar hier wonen omdat ik hier alleen geweest ben. Groningen zijn ander soort mensen, rare mensen.
En waarom zou jij snel in Amsterdam willen zijn dan? Waarom is dat een eis voor mensen? Vuile kut stad is dat.
Ja, ik ga als homoseksueel ‘afvallige’ moslim terug naar land van herkomst. Echt een goed idee. Terug naar zo’n balkan paradijsquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja dus?
Je bent zelfstandig genoeg om te beslissen terug te keren naar een land dat kennelijk beter bij je past.
Oh? Dat zal mijn man fijn vinden te horen, dat ik afhankelijk ben van hemquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:53 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo. Hij is de man en ik de ‘vrouw’
Bij hetero relaties zijn de vrouwen ook altijd afhankelijk van de mannen.
Ik wil gewoon blijven waar ik altijd al gewoond heb hier. Dat het A, B, of C is zal mij koud laten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil, het gaat erom wat heel veel mensen willen.
Vooral mensen die in Amsterdam goed verdienen maar van hun salaris wel een normaal formaat huis willen kopen, die hebben in Amersfoort meer keuze dan in Amsterdam, en dus willen ze wel in de regio Amersfoort wonen, want ook nog eens een goede verbinding met Amsterdam.
Je wilt op een A-locatie wonen, dan heb je ook met A-locatie prijzen te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |