Heb jij röntgen ogen? Jij kan in zijn bankrekening kijken?quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:39 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dus hij verdient rond de 100k per jaar en voorheen zat ie op 125k per jaar waar hij ontslagen werd? Geloof je het zelf?
Dat er een keer een kaartje niet vervangen wordt kan altijd gebeuren. Hoeven ze niet gelijk te eisen dat ze minder hoeven te betalen. Er staat nergens dat het verplicht is om de prijs van de elektronische kassa aan te houden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 01:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, heet klantvriendelijkheid.
[..]
Dus volgens de winkelregels waren de winkelprijzen leidend, maar jij zette gewoon het scherm uit zodat klanten dat niet konden controleren en dus teveel betaalden.
En dan commentaar hebben op iemands die niet in bezwaar gaat tegen een te lage WOZ waarde...
[..]
Nee, jouw inschatting van je vorige woning is niet objectief.
En dat verdraai je.
[..]
Slaat nergens op.
Wat wel hondengedrag is, is klanten meer laten betalen dan de prijs op het schap.
ik laat het bieden wel aan mijn vriend overquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebouwtje met die pijp is het voormalige Elisabeth terrein, dat is niet op de Berg.
Daar worden ook geen huizen gebouwd trouwens, dat is park geworden.
Punt is dat je de markt niet kent en gewoon maar wat roept in de zin van "dat vind ik het waard", maar vervolgens wel boos bent dat een ander je absurde bod niet serieus neemt en nog lelijk gaat doen ook.
Kijk voor de lol eens op Funda waar je voor 125K nog wel wat kunt kopen en wat je daar voor hebt.
Tip: geef in je zoekmodus aan dat de gebruiksoppervlak meer dan 50m² moet zijn, dan filter je de garages er iig uit.
Dat hangt af van het consumentenrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:06 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat er een keer een kaartje niet vervangen wordt kan altijd gebeuren. Hoeven ze niet gelijk te eisen dat ze minder hoeven te betalen.
Toch drukte jij dat er bij je klanten doorheen door af te schermen wat het product daadwerkelijk kost.quote:Er staat nergens dat het verplicht is om de prijs van de elektronische kassa aan te houden.
Tja, je gedraagt je zelf als een hond door de verhullen dat de prijs die de klant afrekent hoger is dan de klant dacht.quote:Mijn punt is gewoon dat jij dan ook moet gaan roepen dat jij 30 cent meer moet betalen want prijs op kaartje is hoger. En niet alleen roepen ‘ja maar in de winkel stond 1 euro goedkoper’
Dat is gewoon honden gedrag. Alleen als jij er zelf beter van wordt iets doen. Egoïsme is dat.
Miemiemiemiemiemiequote:Op vrijdag 14 april 2023 08:16 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hou zelf jouw takke bek. Ga naar een andere topic als het jou niet aanstaat.
Je vergelijking met een auto loopt nogal mank.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik laat het bieden wel aan mijn vriend overik kies uit, maar wil toch echt 4 kamers, garage en dergelijke.
Maar dat neemt niet weg; jij koopt geen verroeste auto voor meer dan de helft van wat het waard is. Dat slaat gewoon nergens op.
Een gebruikte auto is ook logischerwijs minder waard als de nieuwe variant en als hij dan ook nog eens verroest is gaat de waarde al helemaal omlaag.
Belachelijk ik koop het huis toch, niet de stukken gras omdat zij toevallig dichtbij een treinverbinding liggen naar de meeste verneukte stad van Nederland. Wat een rare factoren allemaal.
Het hele punt van topic is: ik ga niet het hele hypotheek geld gebruiken voor kopen en dan nog uit eigen zak overige kosten betalen. Alles moet gedekt doot de hypotheek.
Nee, jij beweert dat door te zeggen dat jullie 600k hypotheek kunnen krijgen en dat hij voorheen 1000 euro netto per maand meer verdiende.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Heb jij röntgen ogen? Jij kan in zijn bankrekening kijken?
Je vriend is blijkbaar 24/25, dat is doorgaans niet de leeftijd dat de 100k+ banen zich in rap tempo opvolgen. Is hij profvoetballer of zo?quote:Op maandag 28 december 2020 06:52 schreef Pendule het volgende: Ik en vriend (ik 20 hij 22) hebben een koophuis. Nu is het huis niet bepaald klein en hebben we besloten om de tuinkamer te verhuren. We vragen 600 euro huur en dat laten we haar contant betalen. Een deel van dit geld gebruiken we om gas, water en licht te betalen. Er zijn verder geen huurcontracten of iets in de trand. Onze boekhouder zegt dat dit niet heel handig is mocht de bank er achter komen. Ik snap zijn redenering niet helemaal. Misschien dat jullie je erover kunnen buigen?
Dat werkt dus ook de andere kant op. Ook als de prijs negatief uitpakt voor de koper. Gewoon betalen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat hangt af van het consumentenrecht.
Die zegt dit daarover:
Verkeerd prijskaartje
Is een product dat je in de winkel kocht of online bestelde volgens de verkoper fout geprijsd? En wil de verkoper je het alleen voor een hogere prijs verkopen? Als je niet kon weten dat de prijs onjuist was, dan is de koop rechtsgeldig. Je moet het product dan voor de lagere prijs krijgen.
[..]
Toch drukte jij dat er bij je klanten doorheen door af te schermen wat het product daadwerkelijk kost.
[..]
Tja, je gedraagt je zelf als een hond door de verhullen dat de prijs die de klant afrekent hoger is dan de klant dacht.
Egoïsme is dat.
En dat laat je door de hele topic zien.
Bijvoorbeeld te eisen dat de verkoper van het huis je 2 ton cadeau geeft omdat jij vindt dat je daar recht op hebt.
Hij is 30 hoor. Alleen heeft dat weinig te maken met wat hij binnenharkt denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:31 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Je vriend is blijkbaar 24/25, dat is doorgaans niet de leeftijd dat de 100k+ banen zich in rap tempo opvolgen. Is hij profvoetballer of zo?
Drie keer per jaar jarig, dan gaat het hard met de loonsverhoging ja.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hij is 30 hoor. Alleen heeft dat weinig te maken met wat hij binnenharkt denk ik.
Dat heeft er vrij veel mee te maken. Leeftijd en salaris zijn doorgaans vrij sterk gecorreleerd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:32 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hij is 30 hoor. Alleen heeft dat weinig te maken met wat hij binnenharkt denk ik.
1 keer per jaar hoor. Waar haal jij dat vandaan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:41 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Drie keer per jaar jarig, dan gaat het hard met de loonsverhoging ja.
Niet mee eens; ligt aan de branche waar in jij werkt en wat voor ervaring jij hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:41 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij veel mee te maken. Leeftijd en salaris zijn doorgaans vrij sterk gecorreleerd.
Uit je inconsistente verhaal.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
1 keer per jaar hoor. Waar haal jij dat vandaan?
Dat mijn verhalen warrig overkomen is alleen maar omdat ik hier niet zo heel lang woon. Bijna 10 jaar nu. Ik kan goed Nederlands, alleen soms gebruik ik woorden in verkeerde context of denk ik dat een bepaalt woord iets betekend maar dan betekend het wat anders in die betreffende context.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Uit je inconsistente verhaal.
Nog even en je gaat ons wijsmaken dat je sociaal huurt.
Aan mij kan jij niet horen dat ik uit een ander land kom hoor. Dat is alleen weg. Jij ziet het alleen nog aan schrijftaal, maar jullie zijn gewoon een achterlijk moeilijke taalbezitters.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar als verkoper zit je toch ook helemaal niet te wachten op zo'n zwakzinnige wappie die niet fatsoenlijk Nederlands spreekt en dan ook nog eens een onrealistisch bod uitbrengt. Je mag blij zijn dat je nog mocht komen kijken
Er is niks warrigs aan hoor, sterker nog, het is volstrekt duidelijk dat het gewoon dom gelul is.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:47 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat mijn verhalen warrig overkomen is alleen maar omdat ik hier niet zo heel lang woon. Bijna 10 jaar nu. Ik kan goed Nederlands, alleen soms gebruik ik woorden in verkeerde context of denk ik dat een bepaalt woord iets betekend maar dan betekend het wat anders in die betreffende context.
Waarom moet die taal hier zo ingewikkeld zijn?
Nu snap ik jou niet meer. Wat bedoel jij te zeggen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:50 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Er is niks warrigs aan hoor, sterker nog, het is volstrekt duidelijk dat het gewoon dom gelul is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |