Fijn dat je het nu zo ervaartquote:Op donderdag 13 april 2023 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker wel wat te voelen, al vind ik het nog maar lastig duiden hoor. Maar als ik bekijk op welke plek ik wat voel, moet het eigenlijk wel baby zijn. Bij het wel/niet binding voelen heb ik me neergelegd en door het los te laten, voelt het al zoveel relaxter! Lichamelijk voel ik me verder echt top nu - geen kwaaltjes, weer wat energie enzo, heerlijk.
Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat! Jammer dat je er zelf nog zo half tussen hangt, maar goed dat je afleiding zoekt. En intake kraamzorg is dan ook wel een fijne qua afleiding en voorbereiding.
Logisch dat het spannend wordt nu! Waarom zie je op tegen de NIPT?quote:Op donderdag 13 april 2023 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat leuk Debsterr, dat je haar nu waarschijnlijk toch voelt bewegen. Wacht maar tot ze een keer de hik heeft straks als ze niet iets groter is, dat is echt te grappig!
Ik heb volgende week maandag de termijnecho met 10+1. Ben er sinds de vorige echo niet echt mee bezig geweest, maar ik merk dat ik het nu toch weer spannend vind worden, of alles nog goed is of niet. En dan de NIPT… pfff. Ik zie daar wel tegenop.
Hier een maandje later (komende week start 3e trimester), maar spanning neemt hier ook wel wat toequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef archito het volgende:
Begin er wel echt steeds meer naar uit te kijken (als man iets makkelijker te doen zonder bevalling in het vooruitzicht) maar spannend is het wel.
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Half juni is natuurlijk heel dichtbij aan het komenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef archito het volgende:
Ik meld me toch ook even hier want ben straks waarschijnlijk ook in het babytopic te vinden. 😜
Vriendin en ik verwachten half juni ons eerste kindje. De laatste 2 maanden zijn nu dus in gegaan. Vriendin voelt zich buiten de reguliere ongemakken wel goed en we zijn aardig op weg met inkopen en het huis voorbereiden.
Begin er wel echt steeds meer naar uit te kijken (als man iets makkelijker te doen zonder bevalling in het vooruitzicht) maar spannend is het wel.
Ahh is dat hetquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mijn man heeft hetzelfde, hoe meer hij doet aan de babykamer en hoe meer kleertjes, knuffels etc. er binnen komt voor de baby, hoe spannender hij het gaat vinden.
Oh nee bah wat naar. Dit zijn van die momenten dat je heel graag iemand een knuffel wil geven.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:18 schreef Ceviche het volgende:
Meh hier de hele dag al bloedverlies.
Volgens internet is het 50/50 dat het misgaat maar ik heb er geen goed gevoel over (wie zou dat wel hebbenmaar toch).
Ben nu 7,5 week dus ook geen gekke termijn daarvoor.
Afwachten maar en maandag de verloskundige bellen.
Ze hebben maandag een inloopspreekuur voor snelle/korte echo's dus ik verwacht dat even controleren geen probleem zal zijn.
ik ben 41 dus het risico op afwijkingen is een stuk groter. Wat nou als de uitslag niet goed is? Ik ben altijd iemand die rekening houdt met het ergste, dus er wordt volop nagedacht al over de vervolgonderzoeken, de onzekerheid, eventueel de zwangerschap afbreken en door de termijn moeten bevallen. Akeligheden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Logisch dat het spannend wordt nu! Waarom zie je op tegen de NIPT?
Ah ja, snap je angsten dan zeker. Het is natuurlijk ook wel gezond om vast (samen) stil te staan bij de mogelijke “wat als” maar onthou vooral dat de kansen op geen afwijkingen nog altijd groter zijn!quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ik ben 41 dus het risico op afwijkingen is een stuk groter. Wat nou als de uitslag niet goed is? Ik ben altijd iemand die rekening houdt met het ergste, dus er wordt volop nagedacht al over de vervolgonderzoeken, de onzekerheid, eventueel de zwangerschap afbreken en door de termijn moeten bevallen. Akeligheden.
Och neequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:18 schreef Ceviche het volgende:
Meh hier de hele dag al bloedverlies.
Volgens internet is het 50/50 dat het misgaat maar ik heb er geen goed gevoel over (wie zou dat wel hebbenmaar toch).
Ben nu 7,5 week dus ook geen gekke termijn daarvoor.
Afwachten maar en maandag de verloskundige bellen.
Ze hebben maandag een inloopspreekuur voor snelle/korte echo's dus ik verwacht dat even controleren geen probleem zal zijn.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik vrijdag vrij actief was in het huishouden en een tijd in de tuin heb gewerkt, met veel bukken en hurken enzo. Maar geen idee of dat nou echt zo inspannend is geweest.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och needat is echt heel stom om te lezen! Geen inspanning of activiteiten gehad die het bloedverlies kunnen verklaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |