abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 april 2023 @ 11:50:26 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208757345
Uitgerekende data:

Midden april: margaretha_01
Eind April: Ed1234

Midden juni: Michelangela (meisje)
16 juni: Bienelientjee (meisje)
Eind juni: Mardy_Bum
30 juni: girlnextdoor.

Midden juli: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
Tweede helft juli: ***Piles***

30 augustus: Debsterr (meisje)

7 september: Peacefull

November: arvensis

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij B.ertha.

Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_208757575

[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 13-04-2023 23:31:17 (Ongepast in dit topic ) ]
  donderdag 13 april 2023 @ 12:19:02 #3
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208757615
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 11:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ik denk steeds vaker wel wat te voelen, al vind ik het nog maar lastig duiden hoor. Maar als ik bekijk op welke plek ik wat voel, moet het eigenlijk wel baby zijn. Bij het wel/niet binding voelen heb ik me neergelegd en door het los te laten, voelt het al zoveel relaxter! Lichamelijk voel ik me verder echt top nu - geen kwaaltjes, weer wat energie enzo, heerlijk.

Fijn dat het met de baby allemaal goed gaat! Jammer dat je er zelf nog zo half tussen hangt, maar goed dat je afleiding zoekt. En intake kraamzorg is dan ook wel een fijne qua afleiding en voorbereiding :).
Fijn dat je het nu zo ervaart O+ Het tweede trimester noemen ze precies hierom het magische trimester :P
En de komende weken wordt het echt wel steeds meer duidelijk, die bewegingen van baby :Y Er komt een tijd dat je vindt dat het allemaal wel wat minder mag :P

De onrust wordt wel langzaamaan wat minder nu, maar ben psychish nog niet daar waar ik wil zijn. Komt wel, ik heb nu alle tijd om daar te komen :Y
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_208761515
Wat leuk Debsterr, dat je haar nu waarschijnlijk toch voelt bewegen. Wacht maar tot ze een keer de hik heeft straks als ze niet iets groter is, dat is echt te grappig!

Ik heb volgende week maandag de termijnecho met 10+1. Ben er sinds de vorige echo niet echt mee bezig geweest, maar ik merk dat ik het nu toch weer spannend vind worden, of alles nog goed is of niet. En dan de NIPT… pfff. Ik zie daar wel tegenop.
Sarcasme. Herken het.
pi_208775612
Ik meld me toch ook even hier want ben straks waarschijnlijk ook in het babytopic te vinden. 😜

Vriendin en ik verwachten half juni ons eerste kindje. De laatste 2 maanden zijn nu dus in gegaan. Vriendin voelt zich buiten de reguliere ongemakken wel goed en we zijn aardig op weg met inkopen en het huis voorbereiden.

Begin er wel echt steeds meer naar uit te kijken (als man iets makkelijker te doen zonder bevalling in het vooruitzicht) maar spannend is het wel.
  zaterdag 15 april 2023 @ 08:07:11 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208777149
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 18:55 schreef Spirit82 het volgende:
Wat leuk Debsterr, dat je haar nu waarschijnlijk toch voelt bewegen. Wacht maar tot ze een keer de hik heeft straks als ze niet iets groter is, dat is echt te grappig!

Ik heb volgende week maandag de termijnecho met 10+1. Ben er sinds de vorige echo niet echt mee bezig geweest, maar ik merk dat ik het nu toch weer spannend vind worden, of alles nog goed is of niet. En dan de NIPT… pfff. Ik zie daar wel tegenop.
Logisch dat het spannend wordt nu! Waarom zie je op tegen de NIPT?
pi_208777196
Ik vond de Nipt ook best spannend maar dat is ook doordat ik een kindje met Down syndroom in de familie heb. Dat verhoogde voor ons de kans niet op een afwijking maar ik zie wel wat de impact is. De andere twee afwijkingen zijn nog veel ernstiger. Ik vond vooral dat wachten vervelend.
pi_208777422
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef archito het volgende:
Begin er wel echt steeds meer naar uit te kijken (als man iets makkelijker te doen zonder bevalling in het vooruitzicht) maar spannend is het wel.
Hier een maandje later (komende week start 3e trimester), maar spanning neemt hier ook wel wat toe :D

Ik kan ons kindje nu wel heel goed voelen ( en soms zien) bewegen. Heel bijzonder O+

Vandaag weer verder met de babykamer. Hopelijk wat orde in de chaos, want man man man wat een spullen :X
  zaterdag 15 april 2023 @ 17:01:54 #9
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_208781492
Wij zijn ook druk met "verbouwen" vandaag! J krijgt een "big boy room" en de verschoontafel en bedje van baby gaat naar onze kamer. Zijn nu zijn nieuwe ladekast in elkaar aan het zetten en ons bed ligt bezaait met zooi! :D

Wordt er wel een beetje emotioneel van om alle oude kinderkamer stickers van zijn muur te halen en de verschoontafel niet meer in zijn kamer zien!

En ggggrrrrr, denk dat baby met hoofdje omhoog ligt. Kan de hik net onder mijn rib heel goed voelen. Ga eens met je hoofd naar beneden! :D
  zaterdag 15 april 2023 @ 17:59:02 #10
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208781958
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef archito het volgende:
Ik meld me toch ook even hier want ben straks waarschijnlijk ook in het babytopic te vinden. 😜

Vriendin en ik verwachten half juni ons eerste kindje. De laatste 2 maanden zijn nu dus in gegaan. Vriendin voelt zich buiten de reguliere ongemakken wel goed en we zijn aardig op weg met inkopen en het huis voorbereiden.

Oh wat leuk, gefeliciteerd! Half juni is natuurlijk heel dichtbij aan het komen :) Mijn man heeft hetzelfde, hoe meer hij doet aan de babykamer en hoe meer kleertjes, knuffels etc. er binnen komt voor de baby, hoe spannender hij het gaat vinden.
With love :*
pi_208782770
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2023 17:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mijn man heeft hetzelfde, hoe meer hij doet aan de babykamer en hoe meer kleertjes, knuffels etc. er binnen komt voor de baby, hoe spannender hij het gaat vinden.
Ahh is dat het :D
Vandaag ledikantje in elkaar gezet, toen had ik ook wel even stress-/spanningsmomentje :@
  zaterdag 15 april 2023 @ 20:18:20 #12
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_208783450
Meh hier de hele dag al bloedverlies.
Volgens internet is het 50/50 dat het misgaat maar ik heb er geen goed gevoel over (wie zou dat wel hebben :') maar toch).
Ben nu 7,5 week dus ook geen gekke termijn daarvoor.
Afwachten maar en maandag de verloskundige bellen.
Ze hebben maandag een inloopspreekuur voor snelle/korte echo's dus ik verwacht dat even controleren geen probleem zal zijn.
pi_208783514
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:18 schreef Ceviche het volgende:
Volgens internet is het 50/50 dat het misgaat maar ik heb er geen goed gevoel over (wie zou dat wel hebben :') maar toch).
Ze hebben maandag een inloopspreekuur voor snelle/korte echo's dus ik verwacht dat even controleren geen probleem zal zijn.
Oh nee bah wat naar. Dit zijn van die momenten dat je heel graag iemand een knuffel wil geven.
Sarcasme. Herken het.
pi_208783562
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2023 08:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Logisch dat het spannend wordt nu! Waarom zie je op tegen de NIPT?
ik ben 41 dus het risico op afwijkingen is een stuk groter. Wat nou als de uitslag niet goed is? Ik ben altijd iemand die rekening houdt met het ergste, dus er wordt volop nagedacht al over de vervolgonderzoeken, de onzekerheid, eventueel de zwangerschap afbreken en door de termijn moeten bevallen. Akeligheden.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 15 april 2023 @ 23:38:33 #15
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208785619
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
ik ben 41 dus het risico op afwijkingen is een stuk groter. Wat nou als de uitslag niet goed is? Ik ben altijd iemand die rekening houdt met het ergste, dus er wordt volop nagedacht al over de vervolgonderzoeken, de onzekerheid, eventueel de zwangerschap afbreken en door de termijn moeten bevallen. Akeligheden.
Ah ja, snap je angsten dan zeker. Het is natuurlijk ook wel gezond om vast (samen) stil te staan bij de mogelijke “wat als” maar onthou vooral dat de kansen op geen afwijkingen nog altijd groter zijn!
  zaterdag 15 april 2023 @ 23:39:35 #16
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208785635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2023 20:18 schreef Ceviche het volgende:
Och nee ;( dat is echt heel stom om te lezen! Geen inspanning of activiteiten gehad die het bloedverlies kunnen verklaren?
  zondag 16 april 2023 @ 01:08:13 #17
346653 Ceviche
pi_208786431
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 april 2023 23:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Och nee ;( dat is echt heel stom om te lezen! Geen inspanning of activiteiten gehad die het bloedverlies kunnen verklaren?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik vrijdag vrij actief was in het huishouden en een tijd in de tuin heb gewerkt, met veel bukken en hurken enzo. Maar geen idee of dat nou echt zo inspannend is geweest.
Aan de ene kant (nog) geen buikpijn of stolsels dus dat voelt positief, aan de andere kant ook minder kwaaltjes (maar dat is sowieso nog erg vaag met deze termijn).
  Manager PR/Moderator zondag 16 april 2023 @ 01:29:05 #18
269689 crew  Viv
pi_208786512
@Ceviche wat naar, ik ga voor je duimen! :* Geen krampen is inderdaad positief.
  zondag 16 april 2023 @ 03:36:20 #19
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_208786758
Ahh! Hopelijk is het niks.. als je echt ongerust bent kan je morgen ook gewoon bellen, hè!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protège moi de mes désirs.
pi_208787033
Ik zou ook gewoon vandaag bellen! Alleen maar voor je eigen gemoedsrust :*.
  zondag 16 april 2023 @ 08:43:38 #21
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_208787156
He bah @Ceviche :* Hopelijk is het gewoon een gesprongen adertje ofzo, maar ik kan me voorstellen dat je nu uitgaat van het ergste. Ik zou ook vandaag bellen :*
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  zondag 16 april 2023 @ 08:55:56 #22
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_208787257
Ik duim voor je @Ceviche en gewoon even bellen ter overleg!
  zondag 16 april 2023 @ 10:20:05 #23
346653 Ceviche
pi_208788058
Ahh jullie zijn heel lief en geruststellend O+
Ik ga de verloskundige niet bellen, die is er alleen voor spoed en die zal toch ook zeggen dat ze het niet weet zo over de telefoon.
Daarbij verwacht ik dat ik morgen langs kan komen voor een echo en dat is vrij snel, en ze kunnen toch niets doen als het mis is. Ergens denk ik ook dat een echo maar een halve geruststelling is want het geeft ook geen garantie dat er daarna niets meer gebeurt.
Ik wacht het af tot morgen. Maar dan bel ik wel meteen zodra ze open zijn.
Online staan er ook echt wel veel verhalen dat het toch goed afliep dus kan het echt nog beide kanten op.
  zondag 16 april 2023 @ 13:13:33 #24
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_208789804
Nee, de vk is er buiten kantoortijden ook voor je wanneer je ongerust bent. Je hoeft uiteraard niet te bellen als je dat niet wil, maar je moet niet niét bellen omdat je je bezwaard voelt.
:*
Protège moi de mes désirs.
  zondag 16 april 2023 @ 13:25:17 #25
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_208789931
@Ceviche ik ga voor je duimen dat het een onschuldige reden heeft :*
With love :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: