@fokaiquote:Op donderdag 13 april 2023 00:49 schreef very het volgende:
Gewoon met je handen gaan werken en een business aanboren die altijd nodig zal zijn mattie. De rest gaat ai toch overnemen jwz
quote:Op woensdag 12 april 2023 23:55 schreef Welfareboy het volgende:
Bro ik deed universiteit en kon geen stage vinden.
De waarheid is hard er zijn gewoon geen banen maar als je maar blijft proberen heb je op een gegeven moment na 200 sollicitaties beet omdat het voldoende werk leveren door de overheid een mensenrecht isquote:Op donderdag 13 april 2023 14:27 schreef BaksteenMongool het volgende:
Doe nu Uni en studeer over 2 maanden af en probeer te solliciteren in Luxemburg maar na 25(!) sollicititaties nog niks
In Nederland hoef je in mijn vakgebied echt geen 25 sollicitaties te doen maar Luxemburg heeft helaas een unieke arbeidsmarktquote:Op donderdag 13 april 2023 14:34 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
De waarheid is hard er zijn gewoon geen banen maar als je maar blijft proberen heb je op een gegeven moment na 200 sollicitaties beet omdat het voldoende werk leveren door de overheid een mensenrecht is
Ik ben straks klaar met mijn uni, maar ik ken mbo-ers die het stukken beter voor elkaar hebben dan ik en ook slimmer zijn op bepaalde gebieden.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:08 schreef blomke het volgende:
Ik heb wel uni gedaan, edoch mijn karakter is dusdanig kut dat het me weinig heeft opgeleverd. Ik doe liever MBO werk en met m'n handen.
lassers, timmerlui en loodgieters zijn altijd wel nodig en verdienen goedquote:Op woensdag 12 april 2023 23:53 schreef Boze_Loopeend het volgende:
iedereen doet universiteit en zo
ik doe mbo 4 habibos
ik ga weinig verdienen
en dan zeggen ze leer meer
of vrouwen zien alleen mensen met universiteit staan
maar niet iedereen is even slim
kutleven gewoon
Zonnebrandcreme Joris!!!!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 00:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon lopende bandwerk doen, halve liters Schultenbrau klappen en kut roepen naar de buuv, dat is de echte leef.
Een kennis van ons heeft LBO die verdient 4000 euro per maand op de binnenvaart.quote:Op woensdag 12 april 2023 23:53 schreef Boze_Loopeend het volgende:
iedereen doet universiteit en zo
ik doe mbo 4 habibos
ik ga weinig verdienen
en dan zeggen ze leer meer
of vrouwen zien alleen mensen met universiteit staan
maar niet iedereen is even slim
kutleven gewoon
Ben benieuwd welk beroep je inrolt. Overigens, welke studie doe je?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef Muisje22 het volgende:
Ik ben straks klaar met mijn uni, maar ik ken mbo-ers die het stukken beter voor elkaar hebben dan ik en ook slimmer zijn op bepaalde gebieden.
Mijn broer deed uni, heeft toen gezegd optiefen allemaal, en heeft zichzelf leren programmeren, coderen en analyseren. Verdient nu laten we zeggen behoorlijk wat. Heeft vrijheid, kan eigen tijd indelen, kan vanuit huis werken.
Als ik met mijn uni papier niet aan de slag kom, ga ik ook iets met mijn handen doen. Mijn brein is er eigenlijk wel goed klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |