knap. Echt, ze proberen vloggers te imiteren maar ze vinden zichzelf te goed denk ikquote:Op donderdag 13 april 2023 04:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het een minuut volgehouden.
Het is bijna slapstickquote:Op donderdag 13 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Het ei heeft inderdaad geen 10 minuten gekookt, het is erg zacht, hij gaat het nu bakken in de pan..
10 min koken is ook wel erg lang dan heb je wel een heel hard ei, het laten schrikken in ijskoud water is de makkelijk pel trucquote:Op donderdag 13 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Het ei heeft inderdaad geen 10 minuten gekookt, het is erg zacht, hij gaat het nu bakken in de pan..
Ja ik vind dat ook zo'n gelul een ei hoeft geen 10 min te koken voor een hard ei, valt me op dat iedereen dat aanhoudt als graadmeter... krijg je van die vieze groene eieren...blehquote:Op donderdag 13 april 2023 09:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
10 min koken is ook wel erg lang dan heb je wel een heel hard ei, het laten schrikken in ijskoud water is de makkelijk pel truc
mochten ze toch niet meer komenquote:Op donderdag 13 april 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
K3 is afgehuurd door Eunice vandaag
Ik heb er niks mee te maken hé... geintje...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
wat een gefrummel van erik met dat eitje
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil allesquote:Op donderdag 13 april 2023 09:23 schreef 5thencounter het volgende:
Brutaal zeg.. Eunie krijgt sterallures
[ afbeelding ]
Waarom? Omdat ze die kamer reserveert?quote:Op donderdag 13 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil alles
Geeft te denken al de rest ook ruimtes gaat "afhuren" voor eigenbelangquote:Op donderdag 13 april 2023 09:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
eunice is ook van ik ik , ik kan en wil alles
merendeels voor haar eigenquote:Op donderdag 13 april 2023 09:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze kamer 3 reserveert?
Ze probeert die saaiheid in de loods een beetje op te vullen, ook voor anderen, door telkens van alles te organiseren.
de kas heeft ze ook al afgehuurdquote:Op donderdag 13 april 2023 09:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geeft te denken al de rest ook ruimtes gaat "afhuren" voor eigenbelang
En wat dan nog? Ze doet tenminste iets in plaats van op de bank te gaan zitten wachten tot de zoemer gaat.quote:
Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
Erik is ook met een nieuw project gestart...ooh dat is waar hij in het begin van EJVJL zo druk mee was.
creatief is erik welquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Filoodsofisch .. leuk gevonden
[ afbeelding ]
Ik dacht net zoals Wendy net zegt, een spelletje moest worden... grappig dat hij er iets mee doet nu.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.
Moraima sluipt er langsquote:Op donderdag 13 april 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
Ging goed, ze kreeg geen hoestbui.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nuquote:Op donderdag 13 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat dan nog? Ze doet tenminste iets in plaats van op de bank te gaan zitten wachten tot de zoemer gaat.
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
De tijden dat Marciano vroeg opstond zijn ook geweest.
Isaac ligt ook nog...
Het lijkt op een ouija bordquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer allemaal...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.
Of dit is haar normaal.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nu![]()
Geloof dat ze weer bijgedraaid is
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!quote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naarquote:Op donderdag 13 april 2023 10:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!
Niet te doenquote:Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |