Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
Erik is ook met een nieuw project gestart...ooh dat is waar hij in het begin van EJVJL zo druk mee was.
creatief is erik welquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
Filoodsofisch .. leuk gevonden
[ afbeelding ]
Ik dacht net zoals Wendy net zegt, een spelletje moest worden... grappig dat hij er iets mee doet nu.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar heeft Erik het in het begin al over gehad, maar daar is verder niets mee gebeurd.
Moraima sluipt er langsquote:Op donderdag 13 april 2023 09:43 schreef spapaars het volgende:
Ging goed, ze kreeg geen hoestbui.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nuquote:Op donderdag 13 april 2023 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat dan nog? Ze doet tenminste iets in plaats van op de bank te gaan zitten wachten tot de zoemer gaat.
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
De tijden dat Marciano vroeg opstond zijn ook geweest.
Isaac ligt ook nog...
Het lijkt op een ouija bordquote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer allemaal...quote:Op donderdag 13 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
En de Febo laat het allemaal toe. De halve dag is voorbij tegen de tijd dat iedereen uit bed is.
Of dit is haar normaal.quote:Op donderdag 13 april 2023 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze normaal ging zijn vanaf nu![]()
Geloof dat ze weer bijgedraaid is
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!quote:Op donderdag 13 april 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naarquote:Op donderdag 13 april 2023 10:07 schreef schizolientje het volgende:
[..]
was me in eerste instantie niet eens opgevallen maar leuk. Wie gaat dat gesprek voeren dan?? Ik ben dus ik besta!
Niet te doenquote:Op donderdag 13 april 2023 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af, Erik is gespreksleider, hoe hij filosofisch gaat worden ben k heel benieuwd naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |