Ik vind het wel grappig, het werd hier ook al geopperdquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
JW wil in de groep vragen of babs geld gaat doneren aan de voedselbank
wat een nare man is het toch
Het gewicht van Moira was niet bekend.. dat is de enige loophole die Febo ten dienste had, mochten ze de boel belazeren wilde ..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier exact nageteld?
vind het een beetje flauw vooralquote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, het werd hier ook al geopperd
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En met die roze muts op z'n kop al helemaal![]()
Echt een heel zielige zure oude man..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef greysbones het volgende:
JW wil in de groep vragen of babs geld gaat doneren aan de voedselbank
wat een nare man is het toch
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, het werd hier ook al geopperd
Die voedselbank optie vind ik wel grappig, het was nogal een evenement van Babette wat toch maar mooi ¤100 heeft opgeleverd voor de voedselbankquote:Op woensdag 12 april 2023 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een beetje flauw vooral
ze zijn allemaal aan het bedenken hoe babs het moet besteden
ik heb ze niet gehoord met ice
die nog steeds 150 heeft
Iemand voor het blok zetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dit vind ik dan ook wel flauw van JW als hij het echt doet. Dat denk ik niet namelijk.
Ik denk niet eens dat hij dat gaat doen, JW gaat alle conflicten uit de weg, net als de meeste bewoners.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt een heel zielige zure oude man..
Dat zeg ik net ook, conflict vermijdend.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar dit vind ik dan ook wel flauw van JW als hij het echt doet. Dat denk ik niet namelijk.
Van mij mag hij hoor. Hopelijk mis ik het nietquote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Van mij mag hij hoor. Hopelijk mis ik het niet
Was geen evenement en als het aan Babette was dan was er een groter bedrag geschonken maar er was helaas geen geld.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die voedselbank optie vind ik wel grappig, het was nogal een evenement van Babette wat toch maar mooi ¤100 heeft opgeleverd voor de voedselbank
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen isquote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef lojanda het volgende:
Wat doet JW nu eigenlijk behalve zeuren zeiken klagen en bankhangen? Daar is nu ook nog bijgekomen in de kas hangen.. wat een vreselijke vent is het.. van mij mag hij heel snel naar huis.. kan hij zijn zure vriendin opzoeken en kunnen ze weer met elkaar zeiken over het programma.
Hij geilt op met Eunie... JW zijn pikkie is weer helemaal klaar voor iets nieuws..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:52 schreef lojanda het volgende:
Wat doet JW nu eigenlijk behalve zeuren zeiken klagen en bankhangen? Daar is nu ook nog bijgekomen in de kas hangen.. wat een vreselijke vent is het.. van mij mag hij heel snel naar huis.. kan hij zijn zure vriendin opzoeken en kunnen ze weer met elkaar zeiken over het programma.
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Was geen evenement en als het aan Babette was dan was er een groter bedrag geschonken maar er was helaas geen geld.
Niemand deugtquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen is
Ik mis Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het aan veel COS-sers ligt moet bijna iedereen naar huis, wat betekent dat er nog minder over de streams te klagen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |