Ik hoop dat ze op rood gaan staan.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil graag een trampolinen een kast huren ,maar dat kost 250 euro , of meer
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
O nee, Bern begint ook al met die 'grappige NL/EN combinaties': "Can I bring you occasional kisjes?"
Ook meteen SL nadat hij zegt dat ie Wendy wil laten mailen of hij naar achter kan..
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampolinequote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil graag een trampolinen een kast huren ,maar dat kost 250 euro , of meer
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze zou naar bed gaan om te lezen of zo?
En dan vragen of hij haar af en toe kusjes mag komen geven
Lijkt me verstandig..quote:
Gemist vind ik wel een heel groot woord! Maar ook niet gezien, internet hier deedquote:
Buiten neerzetten, kunnen enkelen zo over het hek springenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op zich wel leuk met z'n allen op de trampoline
Sommige mannen vinden dat lekkerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het eindequote:Op woensdag 12 april 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern is echt een pussy als het op Sasha aankomt. Als ik zo een relatie moest hebben, duurde deze niet lang. Hij doet alles om Sasha te pleasen
Dan had ik liever confrontatiesquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Ja stelletjes doen het goed iddquote:Op woensdag 12 april 2023 18:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij het op deze manier hoopt uit te zingen tot het einde
Vooral geen confrontaties op tv
Kun je moeilijk in slaap komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hoempah kan jij dit gesprek later plaatsen tussen bern en sasha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |