Ok ga ik daar heenquote:
dat heeft ze zojuist al aangegevenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ze er eerst een paar uit gooien.
Interessantere dingen aan het doenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
5 mensen in beeld, waar zijn de anderen?
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Interessantere dingen aan het doen
Ssstttt, niets zeggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano's haar is een beetje ontploft
zou hij het weten?
He getver.. hopelijk geen verleden met voorspellende dromen?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, maar ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat Jeff heel plotseling overleden was aan hartfalen. Vraag me niet waarom? Dus ik ben blij om te lezen dat het goed is met hem.
Sowieso dat ik droom over deelnemers gaat te ver natuurlijk
He he, word je eindelijk wakkerquote:Op woensdag 12 april 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wel![]()
als er weer eens geen bal te doen is
Als je hem tijdens een verdienopdracht een aai over de bol geeft dan heeft ie de rest van de dag nodig om het te herstellenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
Tiano's haar is een beetje ontploft
zou hij het weten?
Roep het dan nog maar een keer hardopquote:Op woensdag 12 april 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
raakt ie helemaal van slag denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiano gaat maar weer muziek luisterenThinking is difficult, that’s why most people judge
Boe boe 😭...iek wiel niet apart zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 18:51 schreef Frummelie het volgende:
Eunice wil kroelen met JW ze pakte z'n arm, die moest om haar heen.....
De hele godganse dag.. maar goed het maakt hem allemaal niks uit hoor..quote:
Wist niet eens dat Eunice daar lag johquote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Wat zal Esther denken als ze JW nu zo ziet liggen met een arm om Eunice heen
Ik denk niet dat ze weet hoe ze de streams moet kijkenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Wat zal Esther denken als ze JW nu zo ziet liggen met een arm om Eunice heen
Ze heeft Isaac niet zover gekregen? Dan maar met Rupert en Ima.. tweede keus dan maar. Zal ze beseffen dat ze geen van die twee zover krijgt dat ze met haar gaan zoenenquote:Op woensdag 12 april 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Rupie en Ima gaan in de hottub
en Zoe
Ze wilde kroelen en sloeg de arm van JW om haar heen..quote:Op woensdag 12 april 2023 19:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist niet eens dat Eunice daar lag joh
Die heeft ze echt wel aanstaan.. die moet weten wat JW allemaal uitspookt zonder haar.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze weet hoe ze de streams moet kijken
Dan val ik gelukkig al afquote:Op woensdag 12 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
wat zegt zoe nu
dat ze vindt dat mannen okselhaar moeten hebben
Alleen maar oppervlakkigquote:Op woensdag 12 april 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
als zoe ergens bij zit zijn de gesprekken vaak erg middelmatig
Die zit echt wel voor de stream met een grote koptelefoon opquote:Op woensdag 12 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Ice
esther heeft al 2 nieuwe televisies gekocht![]()
Ze blijft proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |