Dan heb ik het niet goed gezienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik broccoli eet, kan ik de roosjes aan de vork prikken, zij moeten het op de vork schuiven en valt het helemaal uit elkaar. Zo jammer
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....quote:Op woensdag 12 april 2023 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.
Was Eunie niet ook van alles intolerant?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vraagt nu rond of iemand zijn 'bal' roze is..... die van hen dus wel..
Janet is er niet blij mee.... zit met JW half te lachen
Maar hoe danquote:Op woensdag 12 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gehaktbal van Wendy idd rose van binnen, niet gaar dus
Te gehaast gebakkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Een gehaktbal heb je in no time gaar
Absoluut.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Heiligschennis vlees platdrukkenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletjequote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Snap ik ook niet.. die bak je toch in twintig minuten gaar? Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze altijd iets plat druk omdat ze dan beter in de pan liggen.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van die dingen lagen al een tijd in de jus te pruttelen...
Ik druk ze nooit plat... nergens voor nodig..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje plat drukken om en om...
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zettenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles moet bij Janet snel snel snel. Volgens haar was het ook veel te veel gehakt, snauwde ze tegen Wendy. Ik vind het een klein balletje
Een tikkende tijdbomquote:Op woensdag 12 april 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stress kan een hoop met je lijf doen
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is idd een klein balletje.. dat hoef ik hier niet op tafel te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |