Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijdquote:Op woensdag 12 april 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is net weer nagekeken en zijn hartklachten komen door stress heeft de dokter gezegd. Hij maakt zich zorgen om Kim, of het wel goed met haar gaat, wat er is gebeurd en of ze hem nodig heeft. Jammer dat ze hem geen berichtje geven hoe het met haar is. Hebben ze destijds bij Martin ook wel gedaan.
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamerquote:Op woensdag 12 april 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe vraagt waar Jeff zijn hart zit. Wil even voelen of hij sneller gaat. Over Zoe gesproken. Waar zit je hart
quote:
Ik post het ook niet voor niks.quote:
Ik geloof er dan ook geen woord van.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijd
Onvoorstelbaar. Ik weet niet waar die in de klas heeft gezeten, tijdens de les.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Luisterde maar half. Had ik het dus toch goed gehoord!
Lekker lezen tijdens het etenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik post het ook niet voor niks.
Dat is wat ie eigenlijk ook gewoon wilquote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben geen huisarts, maar stress is denk ik de boosdoener. Jeff moet gewoon en dat is denk ik het beste voor hemzelf, naar Kim toe gaan.
Ze deden overdag ook veel hun eigen ding, maar als je in zo'n kleine ruimte leeft, kom je elkaar natuurlijk wel vaak tegen. Begrijp echt wel dat hij haar mistquote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff was 24/7 met Kim samen en kan nu enkel nog 24/7 aan Kim denken dus dat worden vijf hele lange maanden voor Jeff
Er komt vaak onzin uit haar mond maar hier heeft Zoë wel een punt.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe Pissed op Kenzy, leuk dat ze een evenement organiseert, maar ze ruimt niets op, die is ook liever lui dan moe
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamer
Jeff is ook veel milder geworden in zijn doen en laten. Jeff is Jeff niet meer of hij is juist nu zichzelf en was het één groot theaterspel van hem de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
Denk dat Jeff nog het liefst heeft dat het programma per direct stopt want dan heeft ie een soort van win/win te pakken
Hij weet zich totaal geen raad meerquote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deden overdag ook veel hun eigen ding, maar als je in zo'n kleine ruimte leeft, kom je elkaar natuurlijk wel vaak tegen. Begrijp echt wel dat hij haar mist
Het komt door stress zegt hij tegen Janet. Hij heeft heel veel stress maar probeert het niet te laten zien. Hij mist Kim heel erg, het vreet hem op. Ook dat hij helemaal niks weet.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:37 schreef lojanda het volgende:
Jeff komt van achter en zegt dat ze hebben gekeken en geluisterd en dat alles gewoon goed was![]()
Nou gelukkig maar..
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien dacht Zoe dat Jeff geen hart heeft
Ik denk dat je die knikker nu toch echt tekort doetquote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoë heeft echt geen hersenen maar 'n knikker die heen en weer rolt in haar bovenkamer
Ik hoorde het ook en werd idd meteen weer weggedraaid.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Het komt door stress zegt hij tegen Janet. Hij heeft heel veel stress maar probeert het niet te laten zien. Hij mist Kim heel erg, het vreet hem op. Ook dat hij helemaal niks weet.
Hij wordt steeds weggedraaid.
Dat geldt voor meer mensen daar , en die blijven ook . hij gaat niet dood ,quote:Op woensdag 12 april 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je alles op alles zet om daar te blijven als je gezondheid er onder lijd
Dat gaat hij nu echt niet doen.. en zo wel dan klopt het van zijn kant ook niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe slijmen of isaac vanavond met haar mee gaat de hottub in. Die heeft geen bord voor de kop, maar een complete betonnen muur
Eens, het moet wel banjerenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:52 schreef Kakadylo het volgende:
En als Jeff niet gaat banjeren dan heb je er ook vrij weinig aan want dan is ie daadwerkelijk opvulling ipv smaakmaker
De klaagmuurquote:Op woensdag 12 april 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe slijmen of isaac vanavond met haar mee gaat de hottub in. Die heeft geen bord voor de kop, maar een complete betonnen muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |