5 minuten en opperdepopquote:Op woensdag 12 april 2023 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam beeld, voor wie het straks weer gemist heeft, @:flow3r houdt geloof ik van zulke shots
Erik leest meequote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef Frummelie het volgende:
Dat gekloot met dat eten op de bank, ga toch gewoon aan tafel zitten eten..
En toch blijf ik bij mijn vorige uitspraak.quote:
Ik vraag me af wat er met kamer 3 gaat gebeuren en waarom het zo verboden is om daar binnen te gaan. Zouden ze iets aan het verbouwen zijn voor de finale? Of staan er nu weer bedden in voor oud bewoners of misschien familieleden om hun bij te staan in de finale? Vragen, vragen...vragen.quote:
Ik hoop dat ice het vol houdtquote:
Gewoon dicht omdat de deelnemers anders te verspreid zitten over de loodsquote:Op woensdag 12 april 2023 16:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met kamer 3 gaat gebeuren en waarom het zo verboden is om daar binnen te gaan. Zouden ze iets aan het verbouwen zijn voor de finale? Of staan er nu weer bedden in voor oud bewoners of misschien familieleden om hun bij te staan in de finale? Vragen, vragen...vragen.
Ja , maar tot nu toe reageert Ice wel koeltjesquote:Op woensdag 12 april 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ice het vol houdt
Zoe was vanmorgen al aan het zeuren
Dat het nu wel klaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |