Netjes!quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Afgelopen week eerst even geoefend en vandaag samen met mijn vrouw getimed met JvH De Rollerdisco.
Eerst veel gesorteerd op kleur en daarna apart van elkaar de stapeltjes bij elkaar puzzelen. Daarna in elkaar zetten en de resterende stukjes er in knallen.
Wij kwamen uit op 1 uur 44 minuten (wel 1 kleine plaspauze).
Volgende keer kijken of onze pubers willen meehelpen,met 4 man lijkt me dat toch heel anders.
De Giro op de achtergrond was matig, Acda en de Munnik aangezet en dat ging een stuk beter.
Nu ga ik excuses aanbieden aan vrouwlief voor mijn dwingende opmerkingen![]()
[ afbeelding ]
Dat is snel zegquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Afgelopen week eerst even geoefend en vandaag samen met mijn vrouw getimed met JvH De Rollerdisco.
Eerst veel gesorteerd op kleur en daarna apart van elkaar de stapeltjes bij elkaar puzzelen. Daarna in elkaar zetten en de resterende stukjes er in knallen.
Wij kwamen uit op 1 uur 44 minuten (wel 1 kleine plaspauze).
Volgende keer kijken of onze pubers willen meehelpen,met 4 man lijkt me dat toch heel anders.
De Giro op de achtergrond was matig, Acda en de Munnik aangezet en dat ging een stuk beter.
Nu ga ik excuses aanbieden aan vrouwlief voor mijn dwingende opmerkingen![]()
[ afbeelding ]
Echt ga weg hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:29 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:heywoodu bedtijd nu, dus in 1 avond is niet gelukt. Morgen moet lukken
Wat is het eigenlijk? Is het een uitvergrote gesmolten smiley? Mijn zoon (11 jaar) vraagt of ie wel goed gelegd isquote:
Het is een puzzel met een afbeelding van puzzelstukjes. Dat is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Is het een uitvergrote gesmolten smiley? Mijn zoon (11 jaar) vraagt of ie wel goed gelegd is
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het is een puzzel met een afbeelding van puzzelstukjes. Dat is het.
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.quote:
Ja ik hou hier dus heel erg van. Deze is van @heywoodu en toen ik ‘m hier zag wilde ik ‘m ook proberen hahaquote:
Want jullie hebben hem niet kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Want?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Nou, dat wel, maar hij heeft hier in totaal een week of 3-4 gelegen voor 'ie klaar was, @superkimmi doet haar naam eer aan en legt 'm in krap een dagquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Want jullie hebben hem niet kunnen uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Het lukte gisteravond maar moeilijk om de concentratie vast te houden, er waren wat lichte handblessures, het licht was niet geweldig en nog meer excuses om onze schaamte goed te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Het lukte gisteravond maar moeilijk om de concentratie vast te houden, er waren wat lichte handblessures, het licht was niet geweldig en nog meer excuses om onze schaamte goed te praten.Soms heb je van die momenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jemig wat zijn jullie toch snel zegquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
1 uur en 58 min met z’n tweeėn
Eerste keer, want nieuw gekocht vandaag
Fixedquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat zijn jullie is @superkimmi toch snel zeg
Ophalen van in Valkenswaard is mij iets te ver.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
Flink wat trainingsmateriaal. Wel in Valkenswaard
https://www.marktplaats.n(...)c7-b764-d1abb855d633
Mooi puzzel - beetje duur omschrijving van de Jan van Haasteren 30200 stukjes - nice!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
Bol heeft vandaag korting op Jan van Haasteren puzzels, mochten jullie nog oefenmateriaal nodig hebben
Ook op andere puzzels btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |