Haha ik ben dan nog een amateurquote:Op maandag 8 mei 2023 10:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet ook niet eerst de randen gaan doen
oh op de website stond van wel.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet in de voorrondes ook niet welke puzzel je gaat leggen, dus je kan niet vooraf kopen en oefenen. Tenzij je alle 1000 stukjes puzzels van de laatste jaren gaat oefenen en trainen. Maar dan moet je er dus echt tig kennen.
Oh dan hebben we dat verkeerd begrepen.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Je weet in de voorrondes ook niet welke puzzel je gaat leggen, dus je kan niet vooraf kopen en oefenen. Tenzij je alle 1000 stukjes puzzels van de laatste jaren gaat oefenen en trainen. Maar dan moet je er dus echt tig kennen.
Ik sorteer eigenlijk niet en puzzel uit de doos. Leg meestal wel eerst de randjes, maar idd is dat niet het snelst als je echt een recordje wil zetten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wow dat is wel echt respect hoor. Alleen al alle stukjes op de goede kant leggen en dan de randjes sorteren van een 1000 stukjes puzzel kost met vaak alwel een 10 min/kwartiertje.
Je krijgt de doos ingepakt in krantenpapier, iedereen dezelfde en niemand weet welke er ingepakt zit. Dan zing je met zn allen het Wilhelmus, tel je af van 10 tot 1. Dan is het scheuren en starten. En per voorronde verschilt de puzzel. Je legt wel als volledige voorronde dezelfde puzzel.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:19 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
oh op de website stond van wel.
Maar maakt niet uit. @:superkimmi tijd om 1000 stukjes van haasteren in te gaan slaan
Ik start meestal met de rand, maar als het om tijd zou gaan zou ik dat niet doen en zou ik gewoon dingen aan elkaar leggen waar ik ze ziequote:Op maandag 8 mei 2023 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ik ben dan nog een amateurGaan jullie dan gewoon starten met dingen met dezelfde kleur en dan zo starten?
Ik heb wel echt heel veel zin in onze meet! Ben benieuwd of we met zn vieren ook goed kunnen puzzelen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik start meestal met de rand, maar als het om tijd zou gaan zou ik dat niet doen en zou ik gewoon dingen aan elkaar leggen waar ik ze zie
Zeker!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb wel echt heel veel zin in onze meet! Ben benieuwd of we met zn vieren ook goed kunnen puzzelen.
Zullen we er een nieuwe jan van haasteren voor kopen? Ik heb nog wel een paar van 1.000 stukjes, maar die ken ik al
Edit: en goed excuus om nieuwe puzzel te halen![]()
We gaan samen puzzelen, maar willen volgend jaar ook echt meedoen met het NKquote:Op maandag 8 mei 2023 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
Gaan jullie een toernooi spelen met jullie meet? Of gewoon voor de fun samen gezellig puzzelen?
Tof veel plezierquote:Op maandag 8 mei 2023 15:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
We gaan samen puzzelen, maar willen volgend jaar ook echt meedoen met het NK
O dat is toch netjes in de top 10?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Je krijgt de doos ingepakt in krantenpapier, iedereen dezelfde en niemand weet welke er ingepakt zit. Dan zing je met zn allen het Wilhelmus, tel je af van 10 tot 1. Dan is het scheuren en starten. En per voorronde verschilt de puzzel. Je legt wel als volledige voorronde dezelfde puzzel.
Wij hebben 2x meegedaan en zijn beide keren in de top10 geeindigd
Wat leuk dat jullie een puzzelmeet hebbenquote:Op maandag 8 mei 2023 14:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb wel echt heel veel zin in onze meet! Ben benieuwd of we met zn vieren ook goed kunnen puzzelen.
Zullen we er een nieuwe jan van haasteren voor kopen? Ik heb nog wel een paar van 1.000 stukjes, maar die ken ik al
Edit: en goed excuus om nieuwe puzzel te halen![]()
Nou iddquote:Op maandag 8 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie een puzzelmeet hebben
https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker!
Een nieuwe JvH kopen lijkt me een uitstekend plan! Ik heb er daar sowieso erg weinig van, dus als je er een koopt van de afgelopen paar jaar die jij niet hebt heb ik hem sowieso ook niet en is 'ie dus nieuw
Haha we gaan lekker met meetsquote:Op maandag 8 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja he! Vinden wij ookquote:Op maandag 8 mei 2023 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`O jullie kennen elkaar alquote:Op maandag 8 mei 2023 20:22 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja he! Vinden wij ookwe ‘kennen’ Heywoodu en vriendin ook van de kerstpakkettenactie. Dus is dubbel leuk
Dit wordt de eerste keer IRLquote:Op maandag 8 mei 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`O jullie kennen elkaar alBlijft altijd leuk als mensen elkaar via het forum ontmoeten en er ontstaat een leuke band.
O dan begreep ik het verkeerd dacht dat jullie elkaar ontmoet hadden tijden de kerstpakketten actiequote:
Die is leuk jaquote:Op maandag 8 mei 2023 20:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Deze? Die is wel mooi in thema
Tof voor deze mensen dat deze wens in vervulling is gegaan. Maar wel heftig zeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |