Ja, ze doen mooi werk. Vaak zijn het laatste bezoeken aan ouderlijk huizen, strand, dierentuin, of wat ook maar dierbaar is voor mensen (ze mogen het zelf aangeven), maar dit keer dus blijkbaar het NK Puzzelenquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tof voor deze mensen dat deze wens in vervulling is gegaan. Maar wel heftig zeg.
Ja he tis zeker prachtig werk wat die mensen doen. Heb het al vaker gehoord. Leuk dat deze het NK puzzelen mee heeft kunnen maken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ze doen mooi werk. Vaak zijn het laatste bezoeken aan ouderlijk huizen, strand, dierentuin, of wat ook maar dierbaar is voor mensen (ze mogen het zelf aangeven), maar dit keer dus blijkbaar het NK Puzzelen![]()
Ja ik heb ze een keer meegemaakt op een bruiloft. De vader van mijn schoonzus kon toen dankzij de wensambulance aanwezig zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja he tis zeker prachtig werk wat die mensen doen. Heb het al vaker gehoord. Leuk dat deze het NK puzzelen mee heeft kunnen maken.
Fijn hequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik heb ze een keer meegemaakt op een bruiloft. De vader van mijn schoonzus kon toen dankzij de wensambulance aanwezig zijn
1 uur en 10. Minuten ben weken bezig met en puzzel en jullie doen hem in een uur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Net getimed.
1 uur en 10 minuten
500 stukjes
Met 2 personen (@:superkimmi en ik)
Maar dit is geen JvH en ik ik kon bij deze puzzel aanzienlijk minder (minder snel vooral ook) doen ivm de moeilijkheidsgraad.
[ link | afbeelding ]
Vanavond gaan we kijken hoe lang we over een JvH doen van 1.000 stukjes die we 1x eerder hebben gelegd. Met zn tweetjes. Hebben we beetje eerste indicatie voor het NKquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 uur en 10. Minuten ben weken bezig met en puzzel en jullie doen hem in een uur.
Jullie zijn echt kanjer puzzelaars. JvH heb ik nooit gedaan daar vind ik zelf niet zo veel aanquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Vanavond gaan we kijken hoe lang we over een JvH doen van 1.000 stukjes die we 1x eerder hebben gelegd. Met zn tweetjes. Hebben we beetje eerste indicatie voor het NK
Wij zijn ook niet zo jvh fan, maar dat is nou eenmaal de puzzel op het nkquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zijn echt kanjer puzzelaars. JvH heb ik nooit gedaan daar vind ik zelf niet zo veel aan
O echt, jammerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet zo jvh fan, maar dat is nou eenmaal de puzzel op het nk
Missende stukjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
3 uur en 7 minuten
Met twee personen en er missen dus twee stukjes…
[ link | afbeelding ]
Maar met 4 personen zou die tijd aanzienlijk verminderen
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets makkelijkere puzzel, andere strategie (dan wordt aangeraden zelfs). Zie tijd op timer. 1:46:07met zn tweetjes
Nou vooral die m&m’s vliegen erdoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap dat je er dan zo doorheen vliegt
Welke strategie gebruikt?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets makkelijkere puzzel, andere strategie (dan wordt aangeraden zelfs). Zie tijd op timer. 1:46:07met zn tweetjes
Ik heb gesorteerd en @superkimmi is vanaf moment 1 gelijk gaan puzzelenquote:
140quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:21 schreef heywoodu het volgende:
120 stuks, alsjeblieft.
https://www.marktplaats.n(...)07-b5b4-c86114b87dea
Die glow in the dark kun je ook in het donker makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:21 schreef heywoodu het volgende:
120 stuks, alsjeblieft.
https://www.marktplaats.n(...)07-b5b4-c86114b87dea
Daar heb ik er vorig jaar één van gemaakt, maar die ga je niet in het donker kunnen makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die glow in the dark kun je ook in het donker maken
Jammerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik er vorig jaar één van gemaakt, maar die ga je niet in het donker kunnen maken
Netjes!quote:Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Afgelopen week eerst even geoefend en vandaag samen met mijn vrouw getimed met JvH De Rollerdisco.
Eerst veel gesorteerd op kleur en daarna apart van elkaar de stapeltjes bij elkaar puzzelen. Daarna in elkaar zetten en de resterende stukjes er in knallen.
Wij kwamen uit op 1 uur 44 minuten (wel 1 kleine plaspauze).
Volgende keer kijken of onze pubers willen meehelpen,met 4 man lijkt me dat toch heel anders.
De Giro op de achtergrond was matig, Acda en de Munnik aangezet en dat ging een stuk beter.
Nu ga ik excuses aanbieden aan vrouwlief voor mijn dwingende opmerkingen![]()
[ afbeelding ]
Dat is snel zegquote:Op donderdag 18 mei 2023 18:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Afgelopen week eerst even geoefend en vandaag samen met mijn vrouw getimed met JvH De Rollerdisco.
Eerst veel gesorteerd op kleur en daarna apart van elkaar de stapeltjes bij elkaar puzzelen. Daarna in elkaar zetten en de resterende stukjes er in knallen.
Wij kwamen uit op 1 uur 44 minuten (wel 1 kleine plaspauze).
Volgende keer kijken of onze pubers willen meehelpen,met 4 man lijkt me dat toch heel anders.
De Giro op de achtergrond was matig, Acda en de Munnik aangezet en dat ging een stuk beter.
Nu ga ik excuses aanbieden aan vrouwlief voor mijn dwingende opmerkingen![]()
[ afbeelding ]
Echt ga weg hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:29 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:heywoodu bedtijd nu, dus in 1 avond is niet gelukt. Morgen moet lukken
Wat is het eigenlijk? Is het een uitvergrote gesmolten smiley? Mijn zoon (11 jaar) vraagt of ie wel goed gelegd isquote:
Het is een puzzel met een afbeelding van puzzelstukjes. Dat is het.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wat is het eigenlijk? Is het een uitvergrote gesmolten smiley? Mijn zoon (11 jaar) vraagt of ie wel goed gelegd is
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:40 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Het is een puzzel met een afbeelding van puzzelstukjes. Dat is het.
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.quote:
Ja ik hou hier dus heel erg van. Deze is van @heywoodu en toen ik ‘m hier zag wilde ik ‘m ook proberen hahaquote:
Want jullie hebben hem niet kunnen uitleggen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Want?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga even stilletjes in een hoekje liggen huilen.
Nou, dat wel, maar hij heeft hier in totaal een week of 3-4 gelegen voor 'ie klaar was, @superkimmi doet haar naam eer aan en legt 'm in krap een dagquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:03 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Want jullie hebben hem niet kunnen uitleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Het lukte gisteravond maar moeilijk om de concentratie vast te houden, er waren wat lichte handblessures, het licht was niet geweldig en nog meer excuses om onze schaamte goed te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Het lukte gisteravond maar moeilijk om de concentratie vast te houden, er waren wat lichte handblessures, het licht was niet geweldig en nog meer excuses om onze schaamte goed te praten.Soms heb je van die momenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jemig wat zijn jullie toch snel zegquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
1 uur en 58 min met z’n tweeën
Eerste keer, want nieuw gekocht vandaag
Fixedquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat zijn jullie is @superkimmi toch snel zeg
Ophalen van in Valkenswaard is mij iets te ver.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:17 schreef heywoodu het volgende:
Flink wat trainingsmateriaal. Wel in Valkenswaard
https://www.marktplaats.n(...)c7-b764-d1abb855d633
Mooi puzzel - beetje duur omschrijving van de Jan van Haasteren 30200 stukjes - nice!quote:Op zondag 28 mei 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
Bol heeft vandaag korting op Jan van Haasteren puzzels, mochten jullie nog oefenmateriaal nodig hebben
Ook op andere puzzels btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |