Oh tof ik houd van kattenquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Deze al gespot door iemand
https://www.spellenrijk.n(...)-23&utm_medium=email
Ik heb 'm inmiddels aangeschaftquote:Op zondag 18 juni 2023 19:11 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Eentje van Educa, met een fiets voor een boekhandel, 5000 stukjes zo uit mijn hoofd. Die vind ik wel leukMaar heb er niet de hoofdprijs van 60 euro voor over. Tijdje geleden deze puzzel op Marktplaats gespot, maar was helemaal in het oosten van het land en verkoper wou niet verzenden
Ik heb deze puzzel gevraagd voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 8 september 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Deze al gespot door iemand
https://www.spellenrijk.n(...)-23&utm_medium=email
Ik 4.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:53 schreef automatic_ het volgende:
Hier gisteren nog twee JvH gekocht bij Bol. Helaas deed de kattenshow niet mee met de actie
O jeequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niks meer had liggen nee, kuch.
Zo dat zijn er heel wat, heb je die allemaal al gedaan of moet je die nog doen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:08 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mn puzzels uitgepakt na de verhuizing, maar door de kasten wat anders in te delen kan ik meer puzzels kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een heerlijk klusje om te doen. De dozen zijn zo leeg, dus de stapel aan t einde van lege dozen is heerlijk. En de stapels in de kast zijn ook lekker om naar te kijken![]()
Er zitten er nog 3-4 bij die ik nog moet geloof ik. En 2 dubbele, maar die raak ik nog wel kwijt met een verjaardag ergensquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat zijn er heel wat, heb je die allemaal al gedaan of moet je die nog doen?
Bewaar je ze allemaal? Ik wil ze altijd het liefst zo snel mogelijk weg doen. Kost zoveel kastruimte.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zitten er nog 3-4 bij die ik nog moet geloof ik. En 2 dubbele, maar die raak ik nog wel kwijt met een verjaardag ergens
Ik ruil ze weer verder. Op zolder staan ze bij mij.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bewaar je ze allemaal? Ik wil ze altijd het liefst zo snel mogelijk weg doen. Kost zoveel kastruimte.
die is leuk zegquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:15 schreef H_T het volgende:
Het hoeft niet altijd ingewikkeld
[ afbeelding ]
Leuk! Heb er zelf ook ongeveer zoveel. Deze week tijdens mijn verjaardag ook weer 3 nieuwe gekregen. Moet nu wel altijd zelf suggesties geven voor welke jvh ik wil hebben. Want anders koopt men dubbelenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:08 schreef Puala het volgende:
Ik heb gister mn puzzels uitgepakt na de verhuizing, maar door de kasten wat anders in te delen kan ik meer puzzels kwijt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een heerlijk klusje om te doen. De dozen zijn zo leeg, dus de stapel aan t einde van lege dozen is heerlijk. En de stapels in de kast zijn ook lekker om naar te kijken![]()
Nee niet alles, er zit nu ook wat spul tussen wat uiteindelijk bij vrienden/familie een plekje gaat vinden. Maar vanwege tijdsgebrek voor de verhuizing lukte dat niet. De JvH 1000 bewaar ik allemaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bewaar je ze allemaal? Ik wil ze altijd het liefst zo snel mogelijk weg doen. Kost zoveel kastruimte.
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 september 2023 10:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuk! Heb er zelf ook ongeveer zoveel. Deze week tijdens mijn verjaardag ook weer 3 nieuwe gekregen. Moet nu wel altijd zelf suggesties geven voor welke jvh ik wil hebben. Want anders koopt men dubbelen
O op die manier, zelf ben ik niet zo gecharmeerd van de JvH puzzels, heb er dan ook geen eenquote:Op woensdag 20 september 2023 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet alles, er zit nu ook wat spul tussen wat uiteindelijk bij vrienden/familie een plekje gaat vinden. Maar vanwege tijdsgebrek voor de verhuizing lukte dat niet. De JvH 1000 bewaar ik allemaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |