Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Jij óók al?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dat het luipaarden waren, m'n bril eens poetsen
Heb ik al, ik word te oud. Heb er nog 1 nodig.quote:
Thnxquote:Op woensdag 12 april 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze is vanmorgen door haar rug gegaan toen ze op de stip moest gaan staan
Het wordt hoe langer hoe gekker, ik dacht olifanten...quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogenquote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Is ze inmiddels al losgeweekt van Jappie of is het nog steeds zwaan kleeft aan?quote:Op woensdag 12 april 2023 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Sasha loopt ook als een bootwerker behalve als ze naar bedje gebracht wordt door Bern. Met een warm kruikje
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef humpty het volgende:
[..]
En het hoogste woord ...vanavond zit ze weer naast Bern met een lege blik in haar ogen
quote:Op woensdag 12 april 2023 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jappie gaat er met alle prijzen vandoor?
Zou wél toepasselijk zijn, maar nee.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Staan er niet gewoon luiaards op Kenzi's shirt?
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.quote:Op woensdag 12 april 2023 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan is ze moe, hele dag bezig geweest, op tijd naar bed met Theetje en Kruikje, gemaakt door Bern
-knip- doe maar niet ieder zijn mening hequote:Op woensdag 12 april 2023 14:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En zwaar gefrustreerd want ze bleek de zwakste in alles. Mag Bern weer alles aanhoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |