Als ik Babette was zou ik iig voor de vijf maanden dat het nog duurt shag kopen en wat er dan overblijft denken wat daar nog van te kunnen doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk niet dat Babette nu nog peuken gaat krijgen uit de pot dus of ze er nu beter van wordt?
Ice mocht dat welquote:Op woensdag 12 april 2023 12:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moet toch weten dat Isaac het al deed/doet
En oesters en dan op het kleedje zittenquote:
En nu niet.quote:
Ze namen ice niks kwalijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:21 schreef spapaars het volgende:
Je kunt zeggen dat je alles voor jezelf zal houden, maar dan moeten er niet te snel nominaties zijn.
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:22 schreef D. het volgende:
Isaac: ik ben ook van het delen, daarom heb ik nog steeds geld
Cremeren?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze wil een avond organiseren om de rest te verassen
Dat mag niet (lenen)quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Het is nu háar geld, ik zou het lenen als ik haar was, net zoals Ice deed
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2023 12:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De optie houden of verdelen is niet geopperd door de stem.
Nou Isaac heeft dat gewoon in beslag genomen. Een mac maaltijd heeft hij ook niet gewonnen want dat was Isaac zijn bedankje.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik heeft de bonnen die hij had gewonnen met een record netjes aan de hele groep gegeven, Hij heeft zelfs zijn gewonnen Mac maaltijd gedeeld, en hij heeft een keer op groen gestaan met de peukenstelling.
Zou ik zeker niet doen. Ze hadden commentaar dat ze zilvershampoo en olie wilde terwijl ze de andere shampoo niet gebruikt.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:54 schreef mootie het volgende:
Je zou toch denken dat ze alles in de pot gooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |