-knip-quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat qat over mij of over een ander.
maar wel als ze bij Bol mag bestellen denk ik ? Daar kan je ook snoep krijgenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dus kan er weer geen snoep worden gekocht, dat is wel mooi kut natuurlijk.
Nee niet in dit geval..quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als de rest minder voedsel heeft, zou jou niets boeien
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat wat over mij of over een ander.
Wat fokking verwarrend weer. Laat gewoon een berg snoep komen daar. Gewoon weer een snoepopdracht doen en hopen dat die sukkels wel iets halen. Net zoals met dat badje en die chocopinda's, kilo's vlogen er toen weer aan bij de bewoners.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
maar wel als ze bij Bol mag bestellen denk ik ? Daar kan je ook snoep krijgen
Erik heeft de bonnen die hij had gewonnen met een record netjes aan de hele groep gegeven, Hij heeft zelfs zijn gewonnen Mac maaltijd gedeeld, en hij heeft een keer op groen gestaan met de peukenstelling.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.Denk je dat een Bern of een Erik zou delen??
Mag niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Flow3r het volgende:
Het is nu háar geld, ik zou het lenen als ik haar was, net zoals Ice deed
Misschien hadden ze bij Za-lando niets van bamboe.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.
Erik zie ik dan nog wel eventueel wat delen.. hij heeft eerder toch ook die Zalando bon van 1000 euro geschonken aan de groep?
Babs is het slachtofferquote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja het waren er erg veel die Babs ook niks wilde geven, evenement deed niemand mee, de rookdiscussie, het haar kwalijk nemen van die opname en haar weg wilde..nee hoop van harte dat deze bourgondische haar zelf eens goed tracteert.
ja vind ook niet dat het aan babs is, maar dan zou ze wel vanhet gezeik af zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat fokking verwarrend weer. Laat gewoon een berg snoep komen daar. Gewoon weer een snoepopdracht doen en hopen dat die sukkels wel iets halen. Net zoals met dat badje en die chocopinda's, kilo's vlogen er toen weer aan bij de bewoners.
Nope.quote:
Janet snapt het niet denk ikquote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
ze mag het niet geven aan de boodschappen? Zegt Janet net
Babette die altijd zegt, dat ze er niet voor het geld zit. We gaan het meemaken, wat ze met het geld gaat doenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee niet in dit geval..
Ze gaan niet dood hoor van de honger.. er zijn net nog boodschappen binnen gekomen.
Zij moet doen wat ze zelf wil natuurlijk en ik denk dat ze heus wel iets deelt met de groep, gewoon om inderdaad van bepaald gezeik af te zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja vind ook niet dat het aan babs is, maar dan zou ze wel vanhet gezeik af zijn
Ze moet toch weten dat Isaac het al deed/doetquote:Op woensdag 12 april 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet snapt het niet denk ik
Ze mag niet uitlenen
Gegeven is gegeven
Prima idee.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:20 schreef Flow3r het volgende:
Babet wil wel iets leuks voor de groep doen, iets vets, een bbq of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |