Wat zet die man zich voor schut zegquote:Op woensdag 12 april 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar hij kan er nooit meer dan 100 kg naast zitten . HET KAN NIET
Het bestaat gewoon niet , het zal hem verder jeuken maar het kan niet
Ze was 135quote:Op woensdag 12 april 2023 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Bep zei net tegen Moraima dat ze haar goed had geschat, 115.
Want ze was 125 en Bep wist dat ze 10kg afgevallen was.
Dit meende ik letterlijk gehoord te hebben
Ja ontzettende dramzak is het.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Het boeit JW niet, maar hij maakt zich het drukst van allemaal, maar het boeit hem niets
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is Babette, laten we dat even niet vergeten. Die gaat het delen met Zoe en Wendy en vooral eigen gewin
Dus als de rest minder voedsel heeft, zou jou niets boeienquote:Op woensdag 12 april 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets met de pot te maken
quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is net binnen gekomen, toen ze klaar waren met het spel.
Ik zou het delen. Maar niet iedereen staat er zo in. Zegt dat wat over mij of over een ander.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.Denk je dat een Bern of een Erik zou delen??
Er hangt een net.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef ledn81 het volgende:
Wat kostte die traplift voor de moeder van Morrie ook weer?![]()
Ff een tennisbal over het hek
Lol, dus kan er weer geen snoep worden gekocht, dat is wel mooi kut natuurlijk.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
ze mag het niet geven aan de boodschappen? Zegt Janet net
Vallen peuken daar ook onderquote:Op woensdag 12 april 2023 12:14 schreef Flow3r het volgende:
ze mag het niet geven aan de boodschappen? Zegt Janet net
Zoiets, of een feestje geven.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zou een gedeelte snoep kopen en uitdelen om van het gezeik af te zijn en de rest voor peuken zodat ik het niet meer zou hoeven te vragen aan de andere mopperkonten.
Maar goed, ik ben Babs niet. Geen idee wat zij gaat doen ermee.
Never nooit niet dat Bern zou delen.. dat zag je eerder al dat hij met Sasha zat te eten van wat ze eerder hadden gekocht van het zakgeld. Hij zei dat hij dat ook niet ging delen want iedereen had ook eten kunnen kopen van hun zakgeld en dan hadden ze nu ook te eten gehad. Waren letterlijk zijn woorden.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:13 schreef Silves het volgende:
[..]
En terecht, eerlijk gewonnen..net als Ice toendertijd.Denk je dat een Bern of een Erik zou delen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |