quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:15 schreef keeper het volgende:
Ik moet ff van Fulton duidelijkheid scheppen:Fulton is géén leipswans.
Ik herhaal, Fulton is géén leipswans.
Het was heel gezellig in het Telstar-uitvak en dat je de hele wedstrijd met je sjaaltje verkeerd om staat kan ik best begrijpen. Je ziet niet iedere dag Gerald Sibon voetballen natuurlijk
.
Hopelijk is hier mee alles opgehelderd
.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:23 schreef Fulton het volgende:
gelukkigging het beeld ook naar rechts Cazzo, misschien dat SCH ook nog ontmaskert kan worden
quote:Ik mag m'n afkomst natuurlijk niet verloochenen he.
Op maandag 10 februari 2003 23:22 schreef SCH het volgende:
Ik zeg: duizend keer liever een omgekeerd sjaaltje dan een kek bedoeld rood mutsje![]()
ik had ook nog een Johan Cruijff-shirt aan onder m'n trui
quote:Dus ik heb de kans gehad om je te laten lynchen
Op maandag 10 februari 2003 23:27 schreef keeper het volgende:[..]
Ik mag m'n afkomst natuurlijk niet verloochenen he.
ik had ook nog een Johan Cruijff-shirt aan onder m'n trui
quote:Geopperd is 11 mei, Chelsea-LFC of 19 april (alleen ben ik er al achter dat ik dan niet kan), de derby Everton-LFC.
Op maandag 10 februari 2003 21:53 schreef golfer het volgende:
We moeten binnenkort maar weer eens met een aantal vaste bezoekers van dit forum en het café in de Ierse pub in Utrecht afspreken voor een wedstrijd uit de Premier League en dan flink met elkaar bomen onder het genot van wat Iers drap van de tap?Ik laat Doc wel weer een leuke wedstrijd uitzoeken.
Doc moet anders maar even een leuke wedstrijd uitzoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 11-02-2003 01:22]
quote:het beeld ging van rechts naar links
Op maandag 10 februari 2003 23:23 schreef Fulton het volgende:
gelukkigging het beeld ook naar rechts Cazzo, misschien dat SCH ook nog ontmaskert kan worden
quote:Ik zie wel een niet nader te noemen persoon met zijn sjaaltje verkeerd om
Op maandag 10 februari 2003 23:50 schreef Fulton het volgende:
geen SCH te bekennen
.
quote:Schijnt wel ergens met zijn frisse jongensgezichtje op de mooiste site van Nederland rond te dolen
Op maandag 10 februari 2003 23:50 schreef Fulton het volgende:
geen SCH te bekennen
quote:11 Mei is de laatste wedstrijd van het seizoen: hopelijk dat LFC dan nog meestrijd om een CL plek. Heb net effe op de agenda gekeken en de 11e kan ik niet (heb met oldbie Mark en zijn wederhelft afgesproken voor die dag). En jullie kunnen dan oo helemaal niet: dan is het moederdag
Op maandag 10 februari 2003 23:37 schreef golfer het volgende:
Ook uit deel 2:
[..]Geopperd is 11 mei, Chelsea-LFC of 19 april (alleen ben ik er al achter dat ik dan niet kan), de derby Everton-LFC.
Doc moet anders maar even een leuke wedstrijd uitzoeken.
19e april is de zaterdag na goede vrijdag. Ik kan den denk ik wel. Merseyside derbies zijn altijd leuk .
Sympathiek dat jullie me fanatiek willen zien, maar we kunnen ook de FA cup finale zien. O'Connels is dan wel vol, maar ook zeer sfeervol.
quote:Ze zijn levensgevaarlijk...komen op hun tractoren achter je aan als je niet oppast...
Op dinsdag 11 februari 2003 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gevaarlijke mannen, dat zie je meteen.
quote:Gewapend met hooivorken
Op dinsdag 11 februari 2003 10:59 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ze zijn levensgevaarlijk...komen op hun tractoren achter je aan als je niet oppast...
quote:*snik*
Op dinsdag 11 februari 2003 10:05 schreef Doc het volgende:
19e april is de zaterdag na goede vrijdag. Ik kan dan denk ik wel. Merseyside derbies zijn altijd leuk.
Sympathiek dat jullie me fanatiek willen zien, maar we kunnen ook de FA cup finale zien. O'Connels is dan wel vol, maar ook zeer sfeervol.
We kunnen natuurlijk ook een andere leuke wedstrijd nog proberen uit te zoeken?
quote:Kom op niet zo snel die handoek in dering werpen. Ik weet ook nog niet zeker of-ik de 18e kan. Wat mij betreft doen we gewoon de FA cup finale, ondanks dat ...
Op dinsdag 11 februari 2003 14:14 schreef golfer het volgende:[..]
*snik*
Maar dan zonder mij, want ik zit vanaf de 18e april lekker een weekje te genieten in de Ardennen.We kunnen natuurlijk ook een andere leuke wedstrijd nog proberen uit te zoeken?
quote:ik heb m'n muts, pruik, oplaasmolen, oranje klompen, oranjeshirt, toeter en ratelaar al klaar liggen
Op dinsdag 11 februari 2003 16:03 schreef mitt het volgende:
Gaat er morgen nog iemand naar de altijd leuke oefenwedstrijden van Nederland ?
nee dus
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 11-02-2003 16:19]
quote:was is een oblaasmolent?
Op dinsdag 11 februari 2003 16:07 schreef Fulton het volgende:[..]
ik heb m'n muts, pruik, oblaasmolent, oranje klompen, oranjeshirt, toeter en ratelaar al klaar liggen
nee dus
Vanuit Utrecht is Gelsenkirchen hooguit 2 uurtjes rijden, en de wedstrijden op zaterdag zijn om half 4, dus kan je makkelijk voor het donker weer thuis zijn
Mogelijke wedstrijden zijn:
22.02 15.30u Borossia Dortmund (De Ruhrpott-Derby, moeilijk kaartjes te krijgen)
08.03 15.30u Armenia Bielefeld
22.03 15.30u TSV 1860 München (aanradertje)
12.04 15.30u FC Energie Cottbus
26.04 15.30u VfL Bochum
10.05 15.30u Hannover 96
24.05 15.30u FC Bayern München (vet, maar kaartjes Nordkurve bijna onmogelijk)
quote:Voor wanneer staat die ook alweer gepland?
Op dinsdag 11 februari 2003 15:23 schreef Doc het volgende:Wat mij betreft doen we gewoon de FA cup finale, ondanks dat ...
quote:Als ik het geweten zou hebben zou ik het gepost hebben, maar meestal is het het weekend voor de laatste PL wedstrijden, en dat zou dus de 4e Mei wezen....
Op dinsdag 11 februari 2003 16:10 schreef golfer het volgende:[..]
Voor wanneer staat die ook alweer gepland?
gechecked: het is 17 mei en dus NIET de 4e
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 11-02-2003 16:18]
quote:Leuk idee
Op dinsdag 11 februari 2003 16:09 schreef JSR het volgende:
Heeft een van jullie misschien ook eens zin om naar Gelsenkirchen te komen voor een wedstrijd van Schalke, zo dicht mogelijk bij, of misschien zelfs in de Nordkurve (staanplaats).Vanuit Utrecht is Gelsenkirchen hooguit 2 uurtjes rijden, en de wedstrijden op zaterdag zijn om half 4, dus kan je makkelijk voor het donker weer thuis zijn
Mogelijke wedstrijden zijn:
22.02 15.30u Borossia Dortmund (De Ruhrpott-Derby, moeilijk kaartjes te krijgen)
08.03 15.30u Armenia Bielefeld
22.03 15.30u TSV 1860 München (aanradertje)
12.04 15.30u FC Energie Cottbus
26.04 15.30u VfL Bochum
10.05 15.30u Hannover 96
24.05 15.30u FC Bayern München (vet, maar kaartjes Nordkurve bijna onmogelijk)
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 16:09 schreef mitt het volgende:[..]
was is een oblaasmolent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |