Wauw, dat is knapquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Dat praten is leuk, hè? Ik sta er echt iedere keer weer versteld van wat ze allemaal al weet en snapt nadat je het zelfs terloops gezegd hebt, bijvoorbeeld. In de auto had ik het afgelopen weekend letterlijk over 'mijn moeder' (zei ik tegen mijn man), begint die kleine in 1x heel hard 'oma' te roepen.
onze vijfjarige zegt nog steeds vol overtuiging "rijstrafel" en "verderkijker"quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:14 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wauw, dat is knap![]()
Ik ga alle verkeerd uitgesproken woorden nog wel missen als hij ze uiteindelijk niet meer verkeerd zegt.
Ofitant = olifant etc.
De 'verderkijker' hoorde ik inderdaad ook altijd bij kinderen in de logopediepraktijk, toen ik er nog werkte.quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onze vijfjarige zegt nog steeds vol overtuiging "rijstrafel" en "verderkijker"
Ze hoeft ook niet al naar 1 slaapje toch? Als ze 2 nodig heeft doet ze 2.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind de overgang naar één slaapje echt lastig. Ze heeft af en toe dat uurtje in de middag echt nog nodig. Ze valt ook rond 10 uur gewoon om van vermoeidheid, dus vind het ook moeilijk haar steeds iets later in de ochtend naar bed te doen, zeker als ze, zoals vandaag, om 5:15 wakker is. Ben helemaal gesloopt nu maar de dag is nog maar net begonnenDuik er zelf nu in ieder geval ook maar even in nog
Hoeft ze ook niet, daarom zeg ik ook eerder dat ik haar erin volg. Maar soms doet ze dus ineens een paar dagen één slaapje en dan weer twee. Maar wel elke ochtend zo vroeg wakker zijn. En vooral dat vroeg wakker zijn trek ik nu erg slechtquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:10 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ze hoeft ook niet al naar 1 slaapje toch? Als ze 2 nodig heeft doet ze 2.
Als ze om 5:15 wakker is snap ik wel dat ze 2 slaapjes nodig heeft
Met 1 slaapje per dag heb ik overigens nooit geprobeerd het op te schuiven, J is s ochtends al moe. Hij slaapt dus vroeg, van 11u tot 13u ofzo en is daarna wakker tot 19u en hij omvalt.
De laatste weken is me opgevallen dat hij zelf het slaapje opschuift. Eerst naar 11:15 en nu 11:30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |