Ik heb leren slofjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:59 schreef B.ertha het volgende:
Wat doen jullie een dreumes aan de voeten bij het buitenspelen? Hij loopt nog niet dus ik denk dat hij laarsjes steeds zou verliezen. Maar die natte modderige sokken vind ik ook niks
Wij hadden altijd simpele flexibele schoentjes van de Action:quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:59 schreef B.ertha het volgende:
Wat doen jullie een dreumes aan de voeten bij het buitenspelen? Hij loopt nog niet dus ik denk dat hij laarsjes steeds zou verliezen. Maar die natte modderige sokken vind ik ook niks
Ik deed toch laarsjes en een regenbroekjequote:Op dinsdag 18 april 2023 12:59 schreef B.ertha het volgende:
Heb je waarschijnlijk een goede stevige variant. De mijne heeft er in redelijk korte tijd al twee paar doorheen gekropen buiten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb leren slofjes. Als ze vies en nat zijn even op laten drogen, troep eraf schudden en klaar.
Klopt ja, ik heb van stapperdestap en mijn oudste heeft deze ook veel aan gehad. Ze zijn handgemaakt met restleer uit de meubelindustrie, dus dat moet wel tegen een stootje kunnenquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:28 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk een goede stevige variant. De mijne heeft er in redelijk korte tijd al twee paar doorheen gekropen buiten.
Deze week liep ze voor het eerst stapjes los. Dus dit weekend gaan we op jacht voor schoentjes.
Hoe gaat het met de andere dreumesjes?
Ze hebben leuke dingen. Goede om te onthouden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb van stapperdestap en mijn oudste heeft deze ook veel aan gehad. Ze zijn handgemaakt met restleer uit de meubelindustrie, dus dat moet wel tegen een stootje kunnen. Die van Anna beginnen nu wel wat te slijten, maar dat is nu echt niet gek gezien hoe intensief ze door 2 kinderen gebruikt zijn.
Leuk! Is het gelukt met schoentjes?quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:28 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk een goede stevige variant. De mijne heeft er in redelijk korte tijd al twee paar doorheen gekropen buiten.
Deze week liep ze voor het eerst stapjes los. Dus dit weekend gaan we op jacht voor schoentjes.
Hoe gaat het met de andere dreumesjes?
Zeker gelukt! Trots dat ze nu rondstapt. Maatje 20 is nog ruim genoeg.quote:Op maandag 24 april 2023 09:52 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Leuk! Is het gelukt met schoentjes?
Wij gaan deze week ook maar weer opmeten, ik gok dat we naar maat 23 moeten nu. En dan lente-/zomerschoenen in plaats van laarsjes.
Zit tussen de 0 en de -1 op de curve. Laatste meten is al wel even geleden. Qua shirt wordt 80 vaak wat klein. Broeken gaat ze richting 80. Dus ze is zeker niet groot, nee.quote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk! Veel stapplezier, nu gaan ze de wereld echt ontdekken!
Maat 20, is ze überhaupt vrij klein? Die van mij begon zelfs in 21 half september, toen ze net 13 maanden was.
Hihi hier ook een. Kleintje hoorquote:Op maandag 24 april 2023 16:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk! Veel stapplezier, nu gaan ze de wereld echt ontdekken!
Maat 20, is ze überhaupt vrij klein? Die van mij begon zelfs in 21 half september, toen ze net 13 maanden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |