ja datquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk wil ik Bern een aai over de bol geven en tegelijk Sasha een schop onder haar hol
Die jongen heeft het niet makkelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Geen succesvolle dag vandaag voor Bern is de conclusie![]()
Heb je wel eens. Morgen weer een dag Bern
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt eiquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk wil ik Bern een aai over de bol geven en tegelijk Sasha een schop onder haar hol
Eensquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou Bern mag ook een schop onder zijn hol, wordt eens boos kerel, zou ik hem willen toeschreeuwen, gedraag je niet altijd als een zacht gekookt ei
Absoluut! Ze kunnen het welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met zoveel dingen maar er waren ook genoeg momenten dat ze nog wel als groep dingen deden zoals zondag en die cross bijvoorbeeld. Zou jammer zijn als dat helemaal weg gaat.
En straks mag ie weer haar kruik opwarmenquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat
ben geen Bern fan
maar echt dit is wel het toppunt van iemand in de put helpen
Nee, daarom juist, hij moet niet zo over zich laten lopen en afsnauwen door haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
maar wat Sas doet is echt niet ok
Nee Sas is nastyquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
maar wat Sas doet is echt niet ok
Oké, bij Rupi evenement wilden ze dan niet meedoen, maar ik zou ook niet als een gogogirl in een kooi willen staan. Is wel iets anders als film kijken hé.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, weer uit de dikke duimKijk je de streams eigenlijk wel?
Disneyclub wilde weigeren mee te doen met de evenementen van Rupert omdat ze hem een slechte manager vonden. Uiteindelijk was hij het die dat steeds volhield (Club Trash: Sas maakte lol achter de bar, Mirthe in en om die kooien, Wanda en Jappie om het hoekie en in het stapelbed en Kenzy mopperde vrolijk over Mirthe)
ondanks dat ik Bern een slappe hap vindt.. zij heeft een relatie met hemquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Sas wel echt extreem hoor
die stampt Bern de grond in als hij er al ligt zo ongeveer
Snap ik ook geen reet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, daarom juist, hij moet niet zo over zich laten lopen en afsnauwen door haar
Viesquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu weer leuk en aardig tegen Ice
Ik wel een beetje. Goede bedoelingen in deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |