dat was al zoquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Nu krijgen we dat bij elk evenement mensen niet mee willen doen uit wrok richting een ander
Eens, maar ik denk wel dat er meer speelt , en dat zijn strikte gedachten over de prijzenpot daar een rol in spelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:06 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En of ze het nu leuk vinden of niet, hij is wel een van de weinige die steeds iets probeert te organiseren. Wel of geen opdracht van Febo.
Is mij zondag niet opgevallen.quote:
Dat is al een tijdje bezig. Let op, zijn allemaal volwassen mensen daar hequote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Nu krijgen we dat bij elk evenement mensen niet mee willen doen uit wrok richting een ander
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babetquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:07 schreef engine het volgende:
Kenzy ook niet, want die is ook ff helemaal klaar met het gedrag van Sasquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig.. SaikSas wil geen Dungeons & Dragons spelen
Tópquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kenzy ook niet, want die is ook ff helemaal klaar met het gedrag van Sas
Sasha heeft niet alleen de broek aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
Jeetje... hoe Sas en Bern weer tegen elkaar doen..
sas pittig... bern sorry zeggen...
blegh...
Wordt er niet leuker op.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babet
dat snap ik dan weer welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze na 7 maanden op elkaars lip en de verveling elkaar allemaal een beetje zat zijn. Steeds meer mensen nukkig en ik begrijp dat welquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Club Trash, maar eerder ook al met die Disney Pub Quiz (Wat ik dan weer snap omdat dat toch echt te specifiek en dus niet voor de hele groep was)quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gebeurde ook met die fredding van Wendy en Babet
Ze heeft Jappie nog.. stoere spijker met een motorquote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Sas wel echt extreem hoor
die stampt Bern de grond in als hij er al ligt zo ongeveer
Ja met zoveel dingen maar er waren ook genoeg momenten dat ze nog wel als groep dingen deden zoals zondag en die cross bijvoorbeeld. Zou jammer zijn als dat helemaal weg gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En Club Trash, maar eerder ook al met die Disney Pub Quiz (Wat ik dan weer snap omdat dat toch echt te specifiek en dus niet voor de hele groep was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |