quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
Drie films op één dag! Waar kan ik me afmelden?
Sas staat niet voor haar manquote:
aahhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil gewoon wat leuks doen voor de groep
wel erbovenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas staat niet voor haar man
Maar ook niet erachter of ernaast
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas staat niet voor haar man
Maar ook niet erachter of ernaast
Ja vreselijk. Wat een eikel. Stel je voor dat ze nog eens een activiteit gaan doen ook.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil gewoon wat leuks doen voor de groep
was idee van marcianoquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:53 schreef engine het volgende:
Bern baalt. Vind dit ook wel een beetje sneu voor hem.
En ja, hij doet dit voor de groep. Gevraagd door Marciano.
Ondankbaar.
Ze leek iets weg te vegen maar of dat zweet is...?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij wiste Sasha zweet van het voorhoofd van Bern toen hij weer in kamer 4 kwam (of ik zag het helemaal verkeerd)
Inderdaad, storm in glas water.. Ik ga de popcorn maar weer terugleggen..quote:
Ja dat bedoel ik. Marciano heeft hem gevraagd wat te organiseren. Hij begint daar enthousiast aan en dan dit. Ik was er wel weer klaar mee geweest maar Bern gaat wel door zo te horenquote:
jaja hij heeft haar daarnet iets in haar oor gefluisterd.... ze krijgt iets omdat ze al 2 keer het 'wereldrecord' verbeterd heeft..... ze moest er om giechelen......quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
WTF was dat? Gluipkutje Eunie?
[ afbeelding ]
Dan heb je meer aan Kim want die vrat gelijk iemands kop erafquote:
Zondag is normaal een hang dag, waar de meesten uitslapen, waaronder Bern, niets mis mee, maar een ander niet verplichten om met jou hobby : spelletjes mee te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Wat een eikel. Stel je voor dat ze nog eens een activiteit gaan doen ook.
ok dan , sorry hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee de films was een idee van Tiano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |