Ik denk ook dat ze wordt onderschat maar dat komt ook omdat Babette de sterke lijkt met 2 volgers. Wendy heeft in het manager zijn geen fijne start gehad na Ruppie. De mensen hadden al honger in het Ruppie tijdperk en zij had geen mogelijkheid dat snel op te lossen terwijl dat wel van een manager wordt verwacht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Wendy nog wat meer geld krijgt, het is lastig manager zijn als er weinig budget is. Tot nu toe doet ze het prima en daarnaast ook nog haar gewone dingen als knippen, koken etc. Lekker mens.
Heb het idee dat Wendy soms wat neergezet/gezien wordt alsof ze dom is. Maar ze is alleenstaande werkende moeder en runt volgens mij zonder problemen het huishouden. En ook als manager is ze helemaal niet in de stress zoals een Madeleine. Zou het wel leuk voor haar vinden als ze iets meer ondersteuning krijgt, Babs is niet zo aanwezig..
Vlgens mij probeerde wendy dit goed te regelen, ook voor achter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy had een bestelmoment gereserveerd maar omdat er geen geld was heeft ze die weer verwijderd. Nu heeft iedereen daar commentaar op en snappen niet dat ze toch niet de bestelling heeft geplaatst. Wendy geeft aan dat ze anders waarschijnlijk de bestelling had moeten laten annuleren en dat is een heel gedoe. Ze kunnen dat niet zelf en dat moet dan door achter worden gedaan en dat wilde ze voorkomen omdat ze achter daar niet blij van worden.
Hier even op inspringend..... het aanrecht stond laatst vol met huzarensaladebakjes van Albert Heijn (stond er duidelijk op te lezen.....) raar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee het bestelmoment wat ze hadden gereserveerd was al weer voorbij.daarna kwam pas weer geld binnen. Het was ook Pasen en kennelijk weinig bestelmomenten bij de Jumbo. De picnic doet zo moeilijk niet.
Maar ja geen sponsor van ejvjl
Inderdaad, als je niet bekend bent met online bestellen bij Jumbo had iemand anders daar wel even over kunnen informeren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit had een eerdere manager even kunnen doorgeven, even een overdracht hoe dit werkt. Jeff weet dit bijvoobeeld heel goed.
Marciano adviseerde Wendy gisteren voor 12 uur zelf om het bestelmoment te annuleren. Er was geen geld en als er wel een opdracht kwam kon ze die er nooit voor 12.00 uur doorheen drukkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed meer volgen maar Marciano was vrij duidelijk. Er had gewoon eten kunnen zijn vandaag.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wendy had een bestelmoment gereserveerd maar omdat er geen geld was heeft ze die weer verwijderd. Nu heeft iedereen daar commentaar op en snappen niet dat ze toch niet de bestelling heeft geplaatst. Wendy geeft aan dat ze anders waarschijnlijk de bestelling had moeten laten annuleren en dat is een heel gedoe. Ze kunnen dat niet zelf en dat moet dan door achter worden gedaan en dat wilde ze voorkomen omdat ze achter daar niet blij van worden.
zeker, daarom hoop ik dat er snel meer geld komt..quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze wordt onderschat maar dat komt ook omdat Babette de sterke lijkt met 2 volgers. Wendy heeft in het manager zijn geen fijne start gehad na Ruppie. De mensen hadden al honger in het Ruppie tijdperk en zij had geen mogelijkheid dat snel op te lossen terwijl dat wel van een manager wordt verwacht.
Jeffrey wil haar ook helpen, maar het zou normaal zijn als Rupert dit gedaan had. Marciano had vanmiddag allemaal commentaar en volgens mij zei Babette tegen hem dat hij Wendy wel had kunnen helpen (toen ze in de kas zaten)quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit had een eerdere manager even kunnen doorgeven, even een overdracht hoe dit werkt. Jeff weet dit bijvoobeeld heel goed.
Heeft Wendy hulp gevraagd?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, als je niet bekend bent met online bestellen bij Jumbo had iemand anders daar wel even over kunnen informeren.
Ik kan er mijn vinger niet op leggen , ik heb van alles bij die twee gedacht, zelfs dat ze elkaar al kenden en zo in het programma kwamenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat hij zich schaamt voor het gedrag van Sascha en daarom alles maar sust.
Ik geloof dat ze van die fotoshoot die ze van de week hadden een kalender gaan maken. Begin een 'postorderbedrijf' en stuur die kalenders voor een leuk bedrag naar het schuim die dat hebben willen en vul de pot aan met het bedrag wat je hiermee verdiend.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moeten ze maar een grote KomkommerSchoonmaak gaan doen.. tegen de verveling
Geldspelletjes voorlopig niet in het verschiet
Nominatie spelletje helemáál niet te verwachten
De buit van Babette is blijkbaar binnen (tabak) en verder moet Wendy het alleen doen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette was de laatste dagen vaak en veel in het kantoor te vinden, omdat ze Wendy nodig had voor de tabakskwestie.
Verder heeft Babette heel veel (misschien goedbedoeld) commentaar en advies, zegt dingen dan weer ja en dan weer nee...... waar Wendy zich steeds meer aan gaat ergeren.
Als het er op aankomt laat Babette zich niet horen in de groep en moet Wendy het opknappen...... Babette komt dan met een eventuele 'aanvulling' waarvan je denkt: hallo houd nu ook je mond!!!
ja precies... heeft ze wel een overdracht gehad van rupie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey wil haar ook helpen, maar het zou normaal zijn als Rupert dit gedaan had. Marciano had vanmiddag allemaal commentaar en volgens mij zei Babette tegen hem dat hij Wendy wel had kunnen helpen (toen ze in de kas zaten)
Dat bedoel ik ook. Ze wilde het achter niet moeilijk maken en daarom heeft ze dat bestelmoment ingetrokken omdat er geen geld was. De andere bewoners hebben allemaal zoiets van dat het niet boeit of achter dan een probleem heeft. Ikke ikke ikke en Wendy is zo niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vlgens mij probeerde wendy dit goed te regelen, ook voor achter.
Er zijn genoeg oud managers daar, dan hadden ze haar beter moeten bijpraten..
ze dacht het op deze manier goed te regelen, op basisvan advies en goed voor achter.quote:
Dat mag niet, geen contact met de buitenwereldquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze van die fotoshoot die ze van de week hadden een kalender gaan maken. Begin een 'postorderbedrijf' en stuur die kalenders voor een leuk bedrag naar het schuim die dat hebben willen en vul de pot aan met het bedrag wat je hiermee verdiend.
Denk ook dat dat de reden is waarom Bern steeds zo afzijdig doet. Durft dit niet te zeggen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Rest nog de vraag, nu alle feesies eindelijk voorbij zijn, waarom SeikSas nog steeds meer bij Lulletje Jappie hangt dan bij haar Grote Liefde Bern..
Helemaal goedquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik begreep uit wat ze zeiden was dat er een bestelling ingepland was, maar dat het geld er niet was.
Wendy ging er vanuit dat je dan niet mag bestellen en ALS ze zou bestellen dat 'achter' het niet door zou geven (was eerder ook eens gebeurd zeiden ze).
Ze heeft toen gedacht er goed aan te doen door de bestelling te annuleren.
Toen er geld was wilde ze toch bestellen, maar waren alle bestelmomenten vol (er schijnen voor hen diverse momenten mogelijk te zijn, niet alle momenten die jij en ik kunnen gebruiken).
Maar hoe moeten die oud managers weten dat Wendy hier mee zit als ze er niks over zegt? Wendy heeft wel eerder bij het bestellen gezeten dus helemaal nieuw is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze dacht het op deze manier goed te regelen, op basisvan advies en goed voor achter.
als het anders had gemoeten hadden oud managers even kunnen inspringen.
Dat hebben ze niet. Het gaat om bestellingen die binnen komen via de mail. Dat is geen contact met de buitenwereld. Gaat om sec het adres en het bedrag wat je vangt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag niet, geen contact met de buitenwereld
Eunice kan allesquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Eunice die zelf voor geen meter kan zingen , gaat nu zangoefeningen geven?
Ja maar zij kan alles toch..quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Eunice die zelf voor geen meter kan zingen , gaat nu zangoefeningen geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |