Weet dan nog wel een leuke baan voor haar als ze hieruit komtquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef mootie het volgende:
Ok…Bep is aan testen of je achter glas ook bruin wordt.
Janet en Wendy zeuren er meer over dan Eunice.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.
en ze zeurt er niet echt om eigenlijk.
Dit is het rode licht.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet dan nog wel een leuke baan voor haar als ze hieruit komt
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is een zeer accurate omschrijving
ik vind haar een vreselijk verwend, irritant, aanstellerig kindvrouwtje, dat zogenaamd alles gedaan en geleerd heeft, weet alles beter en kan zogenaamd alles, ondertussen de godgeslagen dag aandacht eisend van het liefst de mannen, maar van vrouwen is ze ook niet vies........ en ik heb zo'n hekel aan dergelijke types, daar ben IK dus allergisch voor !quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Soms lijkt Eunice 12 en een ander moment 62
Ik hoorde het hem zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef engine het volgende:
Jeetje ook de peren zijn niet goed......buikkrampperen
Ja nu een op hol geslagen Amerikaan. Al weet ik niet zo goed wat dat betekent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem zeggen
Oh en er zijn boze Amerikanen bezig
Ik kan me voorstellen dat ze daar snakken naar een lekker stuk fruitquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef mootie het volgende:
De buikkrampperen worden wel helemaal verorberd.
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.
en ze zeurt er niet echt om eigenlijk.
En snoep.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze daar snakken naar een lekker stuk fruit
Fuck you , fuck him .. schijnt boze Amerikanen taal te zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu een op hol geslagen Amerikaan. Al weet ik niet zo goed wat dat betekent.
hahaha hij is altijd constantquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77
Dus eigenlijk mag ze niks meer? Geef haar een paar potten kikkererwten en niet meer naar omkijken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)
ja en? Waarom zou ze dat niet duidelijk maken bij het bestellen. Ze is nu eenmaal intolerant voor bepaalde voedingsmiddelen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zag haar vandaag bij Wendy bezig met de boodschappen, alles wat ZIJ mag en wil eten/drinken.. als ze dan echt op het geld zou letten, zou ze geen sojamelk e.d. bestellen.... er wordt meestal voor haar dingen apart besteld (dat heb ik ze al heel vaak horen zeggen)
Isaac bespeelt mensen als soort van 'pater familias' maar bij dramateen Zoe heb je vervolgens een stalker op je dakquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
Ice heeft ook een zwak voor Zoe volgens Zoe
Ahhquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fuck you , fuck him .. schijnt boze Amerikanen taal te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |