TMIquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:13 schreef engine het volgende:
Eunice compenseert het niet aanwezige haar op haar armen en benen "down the stairs".
Janet is de laatste weken toch erg veranderd, vergeetachtig, warrig, bitchy/snibbig en vaak met een heel vervelende ondertoon aan het pratenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.
ohhhhhh ze wil zijn zoals JW!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:09 schreef greysbones het volgende:
Gewoon 1 week als iemand die niks voorstelt
Altijd al gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Janet is de laatste weken toch erg veranderd, vergeetachtig, warrig, bitchy/snibbig en vaak met een heel vervelende ondertoon aan het praten
ah die Mirthe toch.... wat een lef eigenlijk he, terwijl ze zoooo bang is voor Jeffrey.....quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:10 schreef greysbones het volgende:
Nu Jeff pesten
Heb je het koud
Je hebt stijve tepels
Oh nee zegt mirthe
Dat kan niet
Marciano die zonder hulp Jeff en Isaak niks konquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..
Wat een kul...... gaat ze dan ook eten wat Zoë e.d. eten??quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Eunice zoekt gewoon weer een ander projectje om op te kunnen vallen; een week leven als Zoe, als Babette, alleen ongezond eten etc
Mirthe zegt niet doen, toch doet Eunice net alsof ze met Mitrhe de uitdaging aan gaat
Eunice vindt zichzelf het beste voorbeeld van hoe een mens moet leven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Eunice zoekt gewoon weer een ander projectje om op te kunnen vallen; een week leven als Zoe, als Babette, alleen ongezond eten etc
Mirthe zegt niet doen, toch doet Eunice net alsof ze met Mitrhe de uitdaging aan gaat
Evenals het niet mogen zoenen met JW zodat ze een pot chocoladepasta krijgtquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:16 schreef Flow3r het volgende:
Nee hoe de wind waait,waait haar rokje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een kul...... gaat ze dan ook eten wat Zoë e.d. eten??
neuhhhh want voor Eunice moet alles apart besteld worden..... overal last van je... je weet wel....
Frappant dat ze wel frikandel e.d. eet....(of vergis ik me?)
Nee geen fricandel volgende mijquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neuhhhh want voor Eunice moet alles apart besteld worden..... overal last van je... je weet wel....
Dat is een zeer accurate omschrijvingquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Soms lijkt Eunice 12 en een ander moment 62
dat valt erg mee hoor. Als er iets wordt gegeten wat zij niet mag (of intolerant voor is) maakt ze zelf wat anders.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |