Net begonnen met terugkijken. Hij doet het inderdaad prima.quote:Op dinsdag 11 april 2023 21:42 schreef Anouk83 het volgende:
Ik ben wel aan het kijken, moet zeggen dat Paul de Leeuw het leuk doet met de jongeren en hij is niet erg op de voorgrond in deze aflevering.
Ik vind hem ook leuk met de ouders in gesprek gaan. Maar snap wel als je Paul de Leeuw niet trekt dat je dit programma niet kijkt. Als het Ewout Genemans zou zijn zou ik zelf niet kijken, is persoonlijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Net begonnen met terugkijken. Hij doet het inderdaad prima.
Voorjaar 2022 was niet echt midden in Corona meer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:15 schreef ZanneG het volgende:
Ik vind het een mooi emotioneel programma.
Paul doet het juist heel goed.
De tweeling was blij en had hoedjes en toeters gekocht omdat hij langs zou komen,
ik vond het mooi.
Wel apart dat dit programma midden in corona is opgenomen en er geen afstand werd gehouden en dat juist met kwetsbare kinderen.
Ik ga zeker de volgende afleveringen ook kijken.
Nee, maar je hebt wel te maken met kinderen met een verlaagde weerstand. Maar ze zullen er wel over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorjaar 2022 was niet echt midden in Corona meer.
https://www.rijksoverheid(...)avirus-tijdlijn/2022:quote:Op woensdag 12 april 2023 11:42 schreef ZanneG het volgende:
In 2022 waren er nog volop Corona maatregels.
Paul geeft dan wel een boks of elleboog als begroeting maar er is geen anderhalve meter afstand.
Deze opnames zijn allemaal vanaf voorjaar 2022 en ik neem aan dat de makers en deelnemers (voor zover mogelijk) toen allemaal ook meerdere vaccinaties en boosters hadden.quote:In 2022 werden de coronamaatregelen langzaam versoepeld na een harde lockdown. Uiteindelijk vervielen de laatste maatregelen in maart 2022.
Dat gebeurde ver voor Corona, het had niets met corona te maken neequote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)avirus-tijdlijn/2022:
[..]
Deze opnames zijn allemaal vanaf voorjaar 2022 en ik neem aan dat de makers en deelnemers (voor zover mogelijk) toen allemaal ook meerdere vaccinaties en boosters hadden.
Triest verhaal van jouw moeder natuurlijk, maar dat heeft niks met Corona te maken.
Ik neem aan dat ze daar als (gevaccineerde en geboosterde) programmamakers van op de hoogte zijn en zoveel mogelijk rekening mee houden.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:05 schreef ZanneG het volgende:
Maar de weerstand is 0 na chemo, dat is het punt.
Je kan in zo n geval niet voorzichtig genoeg zijn.
Wat heftigquote:Op woensdag 12 april 2023 11:42 schreef ZanneG het volgende:
In 2022 waren er nog volop Corona maatregels.
Paul geeft dan wel een boks of elleboog als begroeting maar er is geen anderhalve meter afstand.
Na chemo is er 0 weerstand, alle weerstand is vernietigd.
Mijn moeder overleed toen ze achter in de 50 was aan de gevolgen van kanker. Of beter gezegd aan de gevolgen van een bacterie en een afweersysteem dat 0 was.
Ze kreeg tijdens de het zware traject vd chemo kuren die heel heftig waren een bacterie binnen en die kon haar lichaam en de artsen niet bestrijden, dat is uiteindelijk fataal geworden.
Ook zij had een kans van 95% om te overleven, daar gingen we allemaal ook helemaal vanuit. Tijdens dat proces hebben we er eigenlijk niet eens bij stil gestaan dat het mis kon gaan omdat de overlevingskans zo groot was.
De kanker was op dat moment ook weg maar een bacterie / virus of wat dan ook kan gewoon dodelijk zijn.
Dat is nog steeds heel wrang en was voor lange tijd een traumatische gebeurtenis.
Ik hoop dat het deze kinderen beter zal vergaan en ze allemaal genezen en een lang gezond leven hebben.
Ja zeker en traumatisch om op relatief jonge leeftijd mee te maken / je moeder te verliezen.quote:
Wat zijn de vooruitzichten voor jouw dochter?quote:Op dinsdag 25 april 2023 23:07 schreef Ferdii het volgende:
Blijft een confronterend programma, zeker als je zelf (met mijn dochter) nog 2 wekelijks in het maxima loopt.
Goedquote:Op dinsdag 25 april 2023 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn de vooruitzichten voor jouw dochter?
Ook niet op npo plus, zo sufquote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Nee door de halve finale vh Songfestival / de Champignons League
Prima. Om spoileren te voorkomen.quote:
Aanstaande dinsdag weer. Ook terugkijken wegens vaste activiteiten op de dinsdagavond, maar ik zit nu al met Tibbe mee te leven. Een heftige beslissing om je onderbeen weg te laten halen en je voet op je knie te laten zetten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 17:54 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Nee door de halve finale vh Songfestival / de Champignons League
aan de andere kant ook wel weer een makkelijke beslissing, hierdoor kun je verderquote:Op zondag 14 mei 2023 16:20 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag weer. Ook terugkijken wegens vaste activiteiten op de dinsdagavond, maar ik zit nu al met Tibbe mee te leven. Een heftige beslissing om je onderbeen weg te laten halen en je voet op je knie te laten zetten.
Natuurlijk is het een efficiënte oplossing, maar toch. Afscheid nemen van een deel van je lichaam, het is niet niks. Ik ben blij dat ik niet eens hoef na te denken over die vraag, om welk lichaamsdeel het ook gaat.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
aan de andere kant ook wel weer een makkelijke beslissing, hierdoor kun je verder
Laat dit woordje maar weg.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
aan de andere kant ook wel weer een makkelijke beslissing, hierdoor kun je verder
nee, de beslissing zelf is een makkelijke, er is namelijk geen keuze...quote:
How can I make this about me.quote:Op donderdag 18 mei 2023 10:23 schreef Ferdii het volgende:
grappig om te zien trouwens, het stukje dat Tibbe aan het oefenen was met de fysio tussen de brug (nog zonder prothese) en de bal aan het vangen was in de gymzaal trok ik die deur open, op zoek naar een fietsje voor mijn dochter, we werden echter tegengehouden omdat er opnames waren
Heeft niks met mij te maken verder. Toen ik die deur open trok heb ik Paul de leeuw ook geen moment gezien, totaal niet opgevallen. Besefte me nu ook pas dat het voor dit programma was. Is al dik een half jaar geleden geweest trouwens, dus zo lang zit er ook tussen de opnames en tv uitzendingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |