Je onderschat Mirthe schromelijk. Zij heeft HBO gedaan. Qua intellect zit dat wel goed. Ze is alleen behoorlijk wereldvreemd en enorm chaotisch.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan moeilijk tegen Zoë zeggen geen of minder make-up te dragen en die wimpers af te doen. Betreft intellect is ze niet eens zo bizar dom, ongeveer gelijk aan Mirthe. Het is het uiterlijk en het jonge gedrag.
Mirthe is absoluut niet dom idd. Ze doet me denken aan iemand die ik ken. Dat is een lieve meid en heel warrig. Ik vind het wel grappig. Het enige dat ik minder vind, maar dat is een klein minpuntje is dat ze soms wat hebberig lijkt. Maar dat hebben veel anderen daar ook, dus misschien dat je daar sowieso meer zo bent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je onderschat Mirthe schromelijk. Zij heeft HBO gedaan. Qua intellect zit dat wel goed. Ze is alleen behoorlijk wereldvreemd en enorm chaotisch.
Misschien hangt hij hem gewoon in de potquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Wast ook niet even z'n handen als hij z'n kleine Isaac heeft vast gehad...
Ik lees en hoor Mirthequote:Op dinsdag 11 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren
Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
Dan moet hij wel een lang klein Isaacje hebben....quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien hangt hij hem gewoon in de pot
Zonder bepotelen![]()
Of wel opgenomen maar bewust niet uitgezonden?quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:15 schreef Flow3r het volgende:
Regie heeft dus de duw bovenaan de trap gemist tussen Marciano en Jeffrey
De zoen van Jappie en Wanda half gemist, waarschijnlijk later teruggevonden op een 'steady 'camera, vandaar die grote afstand
Het bij de nek grijpen van JW bij Mexx, we zagen in de uitzending precies wat we ook op de streams zagen, geen ander beeld
Ook gemist dat Jasper met zijn motor de heg in rijdt, precies dezelfde idiote ingezoemde beelden als op de streams
Het zoenen van JW en Eunice ?
Ik geloof niet in het beschermen van bewoners of bewaren voor de uitzendingen, geloof eerder dat de regie het écht gemist heeft omdat ze lui inzoemen op mensen die een spelletje doen
Dat gesuis?quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Die herrie op stream 2, zou dat de daadwerkelijke herrie zijn die zij ook constant horen?
Ja precies, ik hoor dat knoeperhard op m'n Ipad..quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gesuis?
Ik denk dat we het versterkt horen
Doordat ze dan een algemene mic pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |