SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zitje op t balkon is ook af![]()
![]()
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.quote:
Je hebt echt een prachtige plek zo.quote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.
edit; wat is trouwens veel. T wordt elk jaar minder, want t groeit voller. En het is in de lente/herfst een flinke snoeironde. Verder is t vooral onkruidjes plukken.
Voor mij persoonlijk is het niet snel teveel maar ik hou wel van een beetje tuinieren (als ik maar geen gras hoef te maaien).quote:Op maandag 10 april 2023 20:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het mooier weer wordt zeker weten, maar op t moment nog niet echt. Lokt ook niet echt eerlijk gezegd.
edit; wat is trouwens veel. T wordt elk jaar minder, want t groeit voller. En het is in de lente/herfst een flinke snoeironde. Verder is t vooral onkruidjes plukken.
Er staan ook bodembedekkers tussen, maar er mogen nog wel meer stukjes grond bedekt worden. Op 2 lastige plekken heb ik zelfs hedera gepoot als bodembedekker, maar liever dat dan saaie zwarte grond waar niks op groeit ivm laurierquote:Op maandag 10 april 2023 22:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is het niet snel teveel maar ik hou wel van een beetje tuinieren (als ik maar geen gras hoef te maaien).
En bodembedekkers zijn het beste middel tegen de onkruidjes.
Bankje op je balkon staat prachtig.
Voor t juiste bod is ie beschikbaar?quote:Op woensdag 12 april 2023 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
Fraaie tuin, PualaIk word hier een beetje jaloers van
Ooooh wat leukquote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Doordat jij hier zenegroen noemde herkende ik het zojuist bij het tuincentrum waar ze in de aanbieding waren voor ¤1 per pot, dus ik heb even wat ingeslagen om hier een stukje bodem te bedekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:03 schreef Puala het volgende:
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Waar ga je naartoe dan?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whoa.. grote stap! Benieuwd naar je volgende woning. Weet je al wat je zoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Ik heb al gekochtquote:Op woensdag 12 april 2023 19:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Whoa.. grote stap! Benieuwd naar je volgende woning. Weet je al wat je zoekt?
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
2onder1kap, jaren 70. Verbouwhut.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb al gekocht![]()
2onder1kap, jaren 70. Verbouwhut.
Da's meer nij familie en vrienden in de buurt toch als ik het mij hoed herinner? Fijn vooruitzicht hoor.quote:Op woensdag 12 april 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Terug naar huisLekker naar de Betuwe
Ik ga straks 3 straten van mn zusje/zwager/neefje vandaan wonen en een kwartiertje van de rest van de familie. In plaats van nu 30 min of meer. Ofwel, terug naar huisquote:Op woensdag 12 april 2023 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meer nij familie en vrienden in de buurt toch als ik het mij hoed herinner? Fijn vooruitzicht hoor.
Welke regio staat je huidige huis dan?quote:Op woensdag 12 april 2023 19:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Terug naar huisLekker naar de Betuwe
Maar zal ik dan ff?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk! Ben je der klaar mee? Of heb je je ogen gericht op een nieuw project?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: zowel, spuitelf ofzo. Ben weer lekker laat
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2023 19:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Welke regio staat je huidige huis dan?
Ben erg benieuwd naar wat je hebt aangekocht.
Gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |