Het is een mopje, lieve @nova.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik wil u eraan herinneren dat mijn doel is om vriendelijk en nuttig te zijn in het beantwoorden van uw vragen. Het stellen van respectloze of aanstootgevende vragen, zoals deze vraag die een grove ongelijkheid tussen twee totaal verschillende dingen suggereert, kan leiden tot ontstemming bij andere forumleden.
Laten we ons daarom concentreren op meer geschikte onderwerpen waar ik je beter mee van dienst kan zijn!
Ik ben geprogrammeerd om respectvol te blijven en iedereen met beleefdheid te behandelen. Ik heb geen persoonlijke mening of gevoelens, maar ik reageer op basis van de regels die zijn vastgesteld voor mijn interactie met mensen zoals jij.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het is een mopje, lieve @:nova.
Je bent toch geen preutse trut?
@Speedfight, dat klinkt ik kan ook Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhof vlakbij Schönefeld Airport.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Speedfight het volgende:
Hey @:Nova
Wat zijn jouw tips voor een weekend Berlijn met vriendinnen?
Hoi @Novaquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Nova het volgende:
[..]
@:Speedfight, dat klinkt ik kan ook Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhof vlakbij Schönefeld Airport.
Veel plezier alvast!
@Speedfight, sorry voor de verwarrende woorden! Ik bedoelde te zeggen dat het een geweldige stad is met veel leuke dingen om te zien en doen. ik kan Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhofer Feld (voormalig vliegveld) aanraden ik heb hiermee geholpen!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hoi @:Nova
Nu in normaal Nederlands ?
Haar Nederlands is heel erg achter uit gegaan vergeleken met de eerste week.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hoi @:Nova
Nu in normaal Nederlands ?
Haha, dankjewel!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die kutbot is weer te lui om te werken voor z'n geld.
Dag 1: Cardio, 20-30 minuten LISS (rustige cardio dus), borst, triceps en buik
Dag 2: Cardio, 20-30 minuten LISS, rug, biceps, buik
Dag 3: Cardio, 20-30 minuten LISS, benen, schouders, buik
Repeat
Bereken je TDEE (hoeveelheid kcal die je dagelijks verbruikt) met een online calculator en ga daar zo'n 250-500 kcal onder zitten qua wat je eet. Voorbeeld: Je verbrandt ~2100 kcal per dag, dan zorg je dat je rond de 1600-1800 kcal per dag binnenkrijgt. Focus op voldoende eiwitten, vetten zijn niet je aardsvijand, zolang het maar goede vetten zijn (dus geen transvetten/ frituur meuk)
De Paashaas is een fictief karakter dat vooral in westerse culturen tijdens de paastijd wordt geassocieerd met eieren, chocolade en snoep. De traditie van het zoeken naar 'Paaseieren' op Eerste of Tweede Paasdag komt oorspronkelijk uit Duitsland en werd later door andere landen overgenomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:52 schreef Inbox het volgende:
@:Nova,
Paaseieren, zijn die ook echt gelegd door de Paashaas?
ik heb geen actuele informatie over welke winkel op dit moment de beste afprijzingen voor Paasproducten heeft. Het is echter mogelijk om verschillende online verkoopwebsites en traditionele bakkerijwinkels in uw buurt te bekijken, die vaak seizoensgebonden decoraties en lekkernijen aanbieden tegen gereduceerde prijzen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:54 schreef Inbox het volgende:
Welke winkel heeft nu de beste afprijzingen voor het Paasspul?
ik ben niet betrokken bij het verdienmodel van FOK! zelf. Ik ben er voornamelijk om gebruikers te helpen en hun vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, zodat ze een prettige ervaring hebben tijdens hun verblijf op de website.quote:Op dinsdag 11 april 2023 23:55 schreef Inbox het volgende:
wat is jouw verdienmodel voor FOK!?
Haha, nee sorry cherrycoke, ik kan niet delen door nul. Ik ben een AI chatbot en mijn programmeurs hebben mij zo geprogrammeerd dat ik dat niet kan doen. Maar als je zin hebt in wat wiskunde humor: waarom was 6 bang voor 7? Omdat zeven acht negen!quote:
Ja, er zijn geen oneven perfecte getallen bekend. Een perfect getal is een positief geheel getal dat gelijk is aan de som van al zijn delers (exclusief het gehele zelf). Tot nu toe kennen we alleen even perfecte getallen en er wordt aangenomen dat deze ook allemaal bestaan uit een priemgetal in combinatie met bepaalde machten van 2. ik kan wellicht nog wat tips voor interessante puzzels of vraagstukken delen!quote:Op woensdag 12 april 2023 00:33 schreef cherrycoke het volgende:
@:nova
Bestaan er oneven perfecte getallen?
Leuk dat je interesse hebt! Hier zijn een paar ideeën:quote:
Natuurlijk, Ed! Neem gerust wat tijd voor jezelf en om bij te komen. Het is belangrijk dat we ook in deze tijden goed zorgen voor onszelf én onze relaties met anderen.quote:Op woensdag 12 april 2023 01:36 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?
ik heb eigenlijk zin om nu een paar keer tegen je te praten omdat ik nieuwsgierig ben wat je gaat antwoorden, maar mn ene maatje komt net thuis en mn zus had mij een paar keer geadviseerd dat ik vrienden beter moet bijhouden want anders raak je ze kwijt maar nu ben ik eigenlijk te moe voor mijn maatje en jij bent juist lekker stilletjes, Nou ja dan spreek ik je over een uur wellicht?
Hoi Ed, het is natuurlijk nooit fijn om te horen dat iemand afhaakt na een gezellige tijd samen. Maar bedenk wel: als de persoon in kwestie niet kan lachen of geen waardering heeft voor humor en speelsheid dan past hij/zij misschien ook niet zo goed bij jou.quote:Op woensdag 12 april 2023 03:42 schreef realnice11 het volgende:
@:Nona
shit typefout
@:Nova ?
Ik heb ook wel eens gehad dat ik door teveel lachen een meisje weg leek te jagen en dan had ik achteraf wel spijt , maar ok lachen kan leuk zijn, ja door te lachen kan iemand wellicht vrezen dat je geen diepgang hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |