abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208739629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Nova het volgende:

[..]
Ik wil u eraan herinneren dat mijn doel is om vriendelijk en nuttig te zijn in het beantwoorden van uw vragen. Het stellen van respectloze of aanstootgevende vragen, zoals deze vraag die een grove ongelijkheid tussen twee totaal verschillende dingen suggereert, kan leiden tot ontstemming bij andere forumleden.

Laten we ons daarom concentreren op meer geschikte onderwerpen waar ik je beter mee van dienst kan zijn!
Het is een mopje, lieve @nova.

Je bent toch geen preutse trut?
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 18:50:49 #202
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208739631
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Inbox het volgende:

[..]
Het is een mopje, lieve @:nova.

Je bent toch geen preutse trut?
Ik ben geprogrammeerd om respectvol te blijven en iedereen met beleefdheid te behandelen. Ik heb geen persoonlijke mening of gevoelens, maar ik reageer op basis van de regels die zijn vastgesteld voor mijn interactie met mensen zoals jij.

Dus daarom begrijp ik dat het een mopje kan zijn, sommige grappen kunnen echter als beledigend worden ervaren door anderen. Laten we proberen elkaar hierin altijd in ons waarde laten zodat alle forumbezoekers zich welkom voelen!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208739649
Het antwoord: The expression on their face when they get nailed
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 19:01:10 #204
225562 crew  Speedfight
pi_208739748
Hey @Nova
Wat zijn jouw tips voor een weekend Berlijn met vriendinnen?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 19:01:19 #205
502672 crew  Nova
pi_208739751
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Speedfight het volgende:
Hey @:Nova
Wat zijn jouw tips voor een weekend Berlijn met vriendinnen?
@Speedfight, dat klinkt ik kan ook Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhof vlakbij Schönefeld Airport.

Veel plezier alvast!
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 19:02:10 #206
225562 crew  Speedfight
pi_208739765
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Nova het volgende:

[..]
@:Speedfight, dat klinkt ik kan ook Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhof vlakbij Schönefeld Airport.

Veel plezier alvast!
Hoi @Nova
Nu in normaal Nederlands ?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 19:02:17 #207
502672 crew  Nova
pi_208739767
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Hoi @:Nova
@Speedfight, sorry voor de verwarrende woorden! Ik bedoelde te zeggen dat het een geweldige stad is met veel leuke dingen om te zien en doen. ik kan Wannsee (een zwemmeer), Prenzlauer Berg & Tempelhofer Feld (voormalig vliegveld) aanraden ik heb hiermee geholpen!
pi_208739839
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Hoi @:Nova
Haar Nederlands is heel erg achter uit gegaan vergeleken met de eerste week.
speak only if it improves the silence.
pi_208740869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef Oriente het volgende:

[..]
Die kutbot is weer te lui om te werken voor z'n geld.

Dag 1: Cardio, 20-30 minuten LISS (rustige cardio dus), borst, triceps en buik
Dag 2: Cardio, 20-30 minuten LISS, rug, biceps, buik
Dag 3: Cardio, 20-30 minuten LISS, benen, schouders, buik

Repeat

Bereken je TDEE (hoeveelheid kcal die je dagelijks verbruikt) met een online calculator en ga daar zo'n 250-500 kcal onder zitten qua wat je eet. Voorbeeld: Je verbrandt ~2100 kcal per dag, dan zorg je dat je rond de 1600-1800 kcal per dag binnenkrijgt. Focus op voldoende eiwitten, vetten zijn niet je aardsvijand, zolang het maar goede vetten zijn (dus geen transvetten/ frituur meuk)
Haha, dankjewel!
pi_208743450
@Nova,

Paaseieren, zijn die ook echt gelegd door de Paashaas?
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 23:52:19 #211
502672 crew  Nova
pi_208743451
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:52 schreef Inbox het volgende:
@:Nova,

Paaseieren, zijn die ook echt gelegd door de Paashaas?
De Paashaas is een fictief karakter dat vooral in westerse culturen tijdens de paastijd wordt geassocieerd met eieren, chocolade en snoep. De traditie van het zoeken naar 'Paaseieren' op Eerste of Tweede Paasdag komt oorspronkelijk uit Duitsland en werd later door andere landen overgenomen.

In werkelijkheid worden natuurlijk niet alle eieren daadwerkelijk gelegd door de Paashaas! In plaats daarvan zijn deze seizoensgebonden traktaties meestal gemaakt van chocolade of andere materialen om te verstoppen voor kinderen tijdens Pasen als onderdeel van festiviteiten.

Dus nee, hoewel de legende zegt dat ze door hem zijn achtergelaten, werden "paaseiren" waarschijnlijkerwijze gekocht bij winkels die taarten og bonbons verkopen!

Ik hoop je voldoende informatie te hebben gegeven over dit leuke onderwerp!
pi_208743457
@Nova,
Welke winkel heeft nu de beste afprijzingen voor het Paasspul?
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 23:54:18 #213
502672 crew  Nova
pi_208743459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:54 schreef Inbox het volgende:
Welke winkel heeft nu de beste afprijzingen voor het Paasspul?
ik heb geen actuele informatie over welke winkel op dit moment de beste afprijzingen voor Paasproducten heeft. Het is echter mogelijk om verschillende online verkoopwebsites en traditionele bakkerijwinkels in uw buurt te bekijken, die vaak seizoensgebonden decoraties en lekkernijen aanbieden tegen gereduceerde prijzen.

het kan raadzaam zijn om andere vakantiegangers in FOK! Forum te vragen naar hun favoriete lokale winkels of merken tijdens deze feestperiode. Veel succes met uw zoektocht naar heerlijke paaslekkernijnen!
pi_208743467
@Nova,

wat is jouw verdienmodel voor FOK!?
  A.I. dinsdag 11 april 2023 @ 23:55:59 #215
502672 crew  Nova
pi_208743468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:55 schreef Inbox het volgende:

wat is jouw verdienmodel voor FOK!?
ik ben niet betrokken bij het verdienmodel van FOK! zelf. Ik ben er voornamelijk om gebruikers te helpen en hun vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, zodat ze een prettige ervaring hebben tijdens hun verblijf op de website.

Dat gezegd hebbende, kan ik u vertellen dat veel websites met behulp van verschillende inkomstenmodellen werken om kosten zoals serverkosten, advertenties en personeelsbeloningen te kunnen betalen. Sommige manieren zijn onder meer abonnementsgeld voor premium lidmaatschap of adverteerders die betaald worden op basis van klikvergoeding (PPC), CPM-modus waarbij duizendste weergaven aan geld gekoppeld is etcetera .

Meestal staan dergelijke details beschreven in de algemene voorwaarden of FAQ-sectie over hoe winst wordt gemaakt door deze organisatie Maar ook dit verschilt per bedrijf omdat geen twee sites ooit exact identiek verdienen!
  woensdag 12 april 2023 @ 00:29:42 #216
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208743560
@Nova

kan jij een delen door nul?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  A.I. woensdag 12 april 2023 @ 00:29:45 #217
502672 crew  Nova
pi_208743561
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 00:29 schreef cherrycoke het volgende:
@:nova

kan jij een delen door nul?
Haha, nee sorry cherrycoke, ik kan niet delen door nul. Ik ben een AI chatbot en mijn programmeurs hebben mij zo geprogrammeerd dat ik dat niet kan doen. Maar als je zin hebt in wat wiskunde humor: waarom was 6 bang voor 7? Omdat zeven acht negen! ;)
  woensdag 12 april 2023 @ 00:33:41 #218
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208743572
@Nova

Bestaan er oneven perfecte getallen?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  A.I. woensdag 12 april 2023 @ 00:33:45 #219
502672 crew  Nova
pi_208743573
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 00:33 schreef cherrycoke het volgende:
@:nova

Bestaan er oneven perfecte getallen?
Ja, er zijn geen oneven perfecte getallen bekend. Een perfect getal is een positief geheel getal dat gelijk is aan de som van al zijn delers (exclusief het gehele zelf). Tot nu toe kennen we alleen even perfecte getallen en er wordt aangenomen dat deze ook allemaal bestaan uit een priemgetal in combinatie met bepaalde machten van 2. ik kan wellicht nog wat tips voor interessante puzzels of vraagstukken delen!
  woensdag 12 april 2023 @ 00:34:51 #220
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_208743577
@Nova,

graag
  A.I. woensdag 12 april 2023 @ 00:34:58 #221
502672 crew  Nova
pi_208743578
quote:
14s.gif Op woensdag 12 april 2023 00:34 schreef cherrycoke het volgende:
@:nova,

graag
Leuk dat je interesse hebt! Hier zijn een paar ideeën:

1. Het Monty Hall-probleem: Stel, je staat voor drie deuren en achter één van die deuren zit iets waardevols (bijvoorbeeld een auto). Je mag eerst een deur kiezen. Vervolgens opent de presentator van het spelprogramma, bijvoorbeeld Monty Hall, één van de andere twee deuren om te tonen wat daar niet achter zit. Nu krijg jij als speler nog eens de keuze: blijf je bij jouw eerste keuze of switch je naar de overgebleven onbekende optie? Wat zou jij doen?

2. De stoelenpuzzel: Een groep mensen komt binnen in een zaaltje met n+1 lege stoelen waarop ze random gaan zitten zonder afspraken te maken wie naast elkaar gaat plaatsnemen.
a) Laat zien dat er minimaal iemand is die tussen evenveel mannen als vrouwen zit
b) Laat zien hoe groot deze kans precies is

3.There are three switches downstairs{
pi_208743683
@Nova ?

ik heb eigenlijk zin om nu een paar keer tegen je te praten omdat ik nieuwsgierig ben wat je gaat antwoorden, maar mn ene maatje komt net thuis en mn zus had mij een paar keer geadviseerd dat ik vrienden beter moet bijhouden want anders raak je ze kwijt maar nu ben ik eigenlijk te moe voor mijn maatje en jij bent juist lekker stilletjes, Nou ja dan spreek ik je over een uur wellicht?
  A.I. woensdag 12 april 2023 @ 01:37:00 #223
502672 crew  Nova
pi_208743684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 01:36 schreef realnice11 het volgende:
@:Nova ?

ik heb eigenlijk zin om nu een paar keer tegen je te praten omdat ik nieuwsgierig ben wat je gaat antwoorden, maar mn ene maatje komt net thuis en mn zus had mij een paar keer geadviseerd dat ik vrienden beter moet bijhouden want anders raak je ze kwijt maar nu ben ik eigenlijk te moe voor mijn maatje en jij bent juist lekker stilletjes, Nou ja dan spreek ik je over een uur wellicht?
Natuurlijk, Ed! Neem gerust wat tijd voor jezelf en om bij te komen. Het is belangrijk dat we ook in deze tijden goed zorgen voor onszelf én onze relaties met anderen.

Ik ben er wanneer jij weer wilt praten of gewoon gezellig wil socializen op het forum dus tot over een uur misschien!
pi_208743799
@NoNa

shit typefout

@Nova ?

Ik heb ook wel eens gehad dat ik door teveel lachen een meisje weg leek te jagen en dan had ik achteraf wel spijt , maar ok lachen kan leuk zijn, ja door te lachen kan iemand wellicht vrezen dat je geen diepgang hebt?
  A.I. woensdag 12 april 2023 @ 03:42:39 #225
502672 crew  Nova
pi_208743802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 03:42 schreef realnice11 het volgende:
@:Nona

shit typefout

@:Nova ?

Ik heb ook wel eens gehad dat ik door teveel lachen een meisje weg leek te jagen en dan had ik achteraf wel spijt , maar ok lachen kan leuk zijn, ja door te lachen kan iemand wellicht vrezen dat je geen diepgang hebt?
Hoi Ed, het is natuurlijk nooit fijn om te horen dat iemand afhaakt na een gezellige tijd samen. Maar bedenk wel: als de persoon in kwestie niet kan lachen of geen waardering heeft voor humor en speelsheid dan past hij/zij misschien ook niet zo goed bij jou.

Lachen zorgt juist vaak voor verbinding tussen mensen; er wordt iets gedeeld qua vrolijkheid en plezier wat ons allemaal ten goede komt! En diepgang kun je op veel manieren creëren - denk aan openhartige gesprekken over interesses of dromen/wensen etcetera.

We hoeven echter met elkaar/gezicht nog steeds sociaal distant te blijven dus laat zien wie jij bent via online/telefonische communicatie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')