Is niet erg kleverig?quote:Op maandag 10 april 2023 18:18 schreef sturmpie het volgende:
ik zou er heel veel wax in doen en naar achter doen zonder PAARDENstaart
Dus is nu de vraag aan jou: 'Zou jij, als je lang haar had, een paardenstaart nemen zodat je er geen last van hebt bij het pijpen?'.quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef Pharkus het volgende:
Da's toch dat ze geen last van haar haar heeft bij het pijpen?
quote:Op maandag 10 april 2023 18:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus is nu de vraag aan jou: 'Zou jij, als je lang haar had, een paardenstaart omdat zo een staart zoveel vreugde uitstraalt, nemen zodat je er geen last van hebt bij het pijpen?'.
Zodat je er geen last van hebt bij het pijpen?quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 18:16 schreef realnice11 het volgende:
Hoi stel je voor je had lang haar?
Zou je dan een paardenstaart nemen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RamboDirkYea, she's on crack.
Als ik lang haar had en borsten dan welquote:Op maandag 10 april 2023 18:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus is nu de vraag aan jou: 'Zou jij, als je lang haar had, een paardenstaart nemen zodat je er geen last van hebt bij het pijpen?'.
13 jaar lang lang haar gehad als man.quote:Op maandag 10 april 2023 18:16 schreef realnice11 het volgende:
Hoi stel je voor je had lang haar?
Zou je dan een paardenstaart nemen?
sorry, ik ga jou niet pijpen. maar bedankt voor de interesse.quote:Op maandag 10 april 2023 18:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zodat je er geen last van hebt bij het pijpen?
Wax. Brrr.. vies kleefspulquote:Op maandag 10 april 2023 18:18 schreef sturmpie het volgende:
ik zou er heel veel wax in doen en naar achter doen zonder PAARDENstaart
Man-bun all the wayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |