Ben nu 13 jaar gestopt met roken. Weekje last van gehad. Waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 10 april 2023 15:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja..... ik wel, het is slecht voor je, zal nooit roken waar m'n kleinkinderen bij zijn e.d., maar....... en daar komt het... het is die pestverslaving (en dat is echt geen excuus, was het maar zo)
Discussie die mij hoog zitquote:Op maandag 10 april 2023 15:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe ik helemaal niet dus een beetje flauw dit en blijkbaar zit deze hele discussie je best hoog
Oh serieus...quote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu 100% vergoed bij de zorgverzekeraar.
dan weet ze in ieder geval zeker dat ze de volgende keer op de stip staatquote:Op maandag 10 april 2023 15:47 schreef Flow3r het volgende:
Haal gewoon 10 k uit de prijzenpot als je geen tabak krijgt Babs, geef ze de keuze of tabak voor de rest van het jaar of gooi een zender kapot of zo voor een gele kaart![]()
Telt nietquote:Op maandag 10 april 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alleen roken is slecht voor de gezondheid, snacks en snoep ook
nee hoor, ze doen niks met die gele kaartenquote:Op maandag 10 april 2023 15:48 schreef Verida het volgende:
[..]
dan weet ze in ieder geval zeker dat ze de volgende keer op de stip staat
*kijkt jaloers*, mijn man kon ook zo stoppen na pakje per dag, je merkte niets aan hem.... ik word al nerveus als mijn sigaretten opraken (terwijl ik wel uren zonder kan als ik ergens niet kan/mag roken). Stoppogingen werkten tiot nu toe niet (ooit........!!)quote:Op maandag 10 april 2023 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben nu 13 jaar gestopt met roken. Weekje last van gehad. Waar een wil is is een weg.
obesitas is te genezen, daarbij kun je weer in redelijke gezonde staat komen na af te vallen, maagverkleining enz.quote:
Je leest wat je wil lezen terwijl ikzelf weet wat ik ermee bedoelquote:
Uiteraard komt er tabakquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef freaky40 het volgende:
Mooi verhaallijntje weer, uiteraard komt er gewoon weer tabak, zo draait de Febo het toch uiteindelijk weer.
De schade die door obesitas ontstaat is net zo min omkeerbaarquote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef Verida het volgende:
[..]
obesitas is te genezen, daarbij kun je weer in redelijke gezonde staat komen na af te vallen, maagverkleining enz.
longschade ( COPD) is onomkeerbaar.
Suiker is haske slechtquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Nou ja suikers is ook slecht, kijk naar de leververvetting van Erik. En hoe lang hij er over gedaan heeft om minder snickers en cola te drinken (1½ liter per dag) over verslaving gesproken.
Ik ageer op je posting.quote:Op maandag 10 april 2023 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen terwijl ikzelf weet wat ik ermee bedoel
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellenquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
Nou ja suikers is ook slecht, kijk naar de leververvetting van Erik. En hoe lang hij er over gedaan heeft om minder snickers en cola te drinken (1½ liter per dag) over verslaving gesproken.
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar, bij Jeffrey werd het echt op de man gespeeld, Babette probeert nu alle mogelijke onderbouwingen te verzamelen om haar gelijk te krijgenquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo ging het de vorige keer ook met Jeff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |