quote:Op maandag 10 april 2023 00:55 schreef cosmosis het volgende:
Die redhead zou ik zwaar doen trouwens...Niet negatief bedoeld! Pure liefde
quote:Op maandag 10 april 2023 01:21 schreef cosmosis het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Deze staat nu al 10x op repeat, kan er geen genoeg van krijgenquote:
Dan moet het wel heel goed zijnquote:Op maandag 10 april 2023 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze staat nu al 10x op repeat, kan er geen genoeg van krijgen
En ik zie dat ik gister het verkeerde bericht quotte
quote:
Ik kwam er vandaag pas achter dat Dolores er niet meer is?! Bizar.....quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:02 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag pas achter dat Dolores er niet meer is?! Bizar.....
Jaaa bizar! Ik check normaal de geschiedenis niet zo van al de artiesten, gewoon in het hier en nu genieten van hun kwaliteiten! Wel bizar als je dan zoiets (veel te laat) te weten komt...Geeft extra lading aan de muziek.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Ja zo bizar, onder invloed van alcohol verdronken in bad.
Toevallig net deze aan het luisteren. Mysterieus verdwenen bandlid Richey.
Snap ik. Ik heb het toen wel meegekregen dus wist het al een tijdje. Ze ging meedoen aan dit nummer. Maar ging helaas niet meer door.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:13 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jaaa bizar! Ik check normaal de geschiedenis niet zo van al de artiesten, gewoon in het hier en nu genieten van hun kwaliteiten! Wel bizar als je dan zoiets (veel te laat) te weten komt...Geeft extra lading aan de muziek.
Bizar...Wel een heel mooie cover als ode, moet wel heel emotioneel geweest zijn.......quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Ik heb het toen wel meegekregen dus wist het al een tijdje. Ze ging meedoen aan dit nummer. Maar ging helaas niet meer door.
Citaat: Op 15 januari eerder dit jaar zou Cranberries-zangeres Dolores O’Riordan samen met rockgroep Bad Wolves een nieuwe versie opnemen van de hit Zombie. Door haar tragische dood op diezelfde dag is de opname er nooit van gekomen. De mannen van Bad Wolves besloten om het nummer alsnog op te nemen als een zogenaamd eerbetoon aan de zangeres. Ook in de bijhorende videoclip wordt een ode gebracht aan O’Riordan. De opbrengsten van de single gaan naar de kinderen van de zangeres.
Wth ik wist niet eens welke artiest dat was totdat ik het aanklikte...quote:
Het is ook wel veel gecoverd door andere artiesten volgens mij.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wth ik wist niet eens welke artiest dat was totdat ik het aanklikte...
[ afbeelding ]
Ja ik ben niet zo bekend met de Nederlandse dijenkletsers, alhoewel Zoutelande vooral wel veel dejavus geeft lol.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is ook wel veel gecoverd door andere artiesten volgens mij.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo bekend met de Nederlandse dijenkletsers, alhoewel Zoutelande vooral wel veel dejavus geeft lol.
Doe maar is dan ook wel heerlijk!
Zo goed! Heerlijke band! Hopelijk komen ze ooit een keer in Nederland...Iets te veel moeite om daarvoor naar Italie af te reizen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |