SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet wel zeker dat Green Poole weer dreun had verkocht als ze het moeilijk hadden gekregen tegen Portland.quote:Op zondag 9 april 2023 23:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Alle frustraties eruit op de laatste dag oid
Ze lijken nu toch opeens te willen winnen.quote:Op zondag 9 april 2023 23:25 schreef danusz1986 het volgende:
Clips die gewoon gaan verliezen van de Suns, omdat ze niet tegen hun willen spelen. Normaal hoor je gewoon te winnen van deze Suns. Ik hoop dat Lakers van ze wint in de playin.
Gebroken hand, 4 tot 6 weken eruit, lekker net als de playoffs beginnen.quote:
Ik blijf echt hard hopen dat ze eruit vliegen in de play-in, maar ik ben er bang voorquote:
Van de Timberwolves zie ik ze wel winnen, maar als ze daarna tegen de Grizzlies moeten zal het moeilijk worden, alhoewel die de hele playoffs niet over Adams kunnen beschikken.quote:Op maandag 10 april 2023 23:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik blijf echt hard hopen dat ze eruit vliegen in de play-in, maar ik ben er bang voor
Als ik de commentaren van de Timberwolves fans zo lees op de socials geven ze zichzelf meer kans zonder Gobert dan met, hij is blijkbaar niet eens zo populair onder de eigen aanhang.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef Salina het volgende:
Geen Gobert tegen de Lakers. Lekker gewerkt pik.
Eeuwig zonde die blessure van Adams ook inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |