Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toequote:Op maandag 10 april 2023 00:28 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Vond ook hoe ze vanavond met jasper omging not done zeker niet als je in een relatie zit en dan vragen of jasper komt slapen ik vind het respectloos of ze nu dronken is of niet zoiets doe je niet
Bern slaapt ook liever met Jeff of Rupiequote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toe
van de huishoud pot kopen, en niet meer overleggen en stellingen over het rookwaar, Iedereen voorheen kocht tabak per week en deze deel je dan, dit wil ze ook gaan doen, net als elke manager dit gedaan heeft.quote:
Bern zit in een spel. Dit zal hij in het gewone leven misschien niet toelaten.quote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha en Jappie hebben al eens samen geslapen en die slappe vaatdoek van een Bern staat het allemaal toe
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie maar dan nog respectloos en not done... vind het sowieso maar apart dat iedereen maar bij elkaar gaat liggenquote:Op maandag 10 april 2023 00:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of hij gaat aan het voeteneind staan om te glurenquote:Op maandag 10 april 2023 00:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bern zit in een spel. Dit zal hij in het gewone leven misschien niet toelaten.
Haha jij bent slecht. Lol.quote:Op maandag 10 april 2023 00:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of hij gaat aan het voeteneind staan om te gluren
Make that the cat wisequote:Op maandag 10 april 2023 00:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie
Volgens mij wist Bern dat ook pas de volgende ochtend waar ze het terloops vertelde, hij had dus geen keusquote:Op maandag 10 april 2023 00:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Toen was de situatie anders meer het dekken van Wanda ivm haar relatie maar dan nog respectloos en not done... vind het sowieso maar apart dat iedereen maar bij elkaar gaat liggen
Hij weet dat nu toch niet? Van wanda haar instagram bericht?quote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie was dolblij toen ie hoorde dat het uit was met Ivor
Ja Japie was verliefd maar ik zie hem in een dronken bui nog wel zoenen met een ander in de loods. Emotioneel is hij niet zo sterk. Oh chips, fysiek ook al niet.quote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie was dolblij toen ie hoorde dat het uit was met Ivor
Klopt. Zoiets overleg je toch eerst naar mijn meningquote:Op maandag 10 april 2023 00:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij wist Bern dat ook pas de volgende ochtend waar ze het terloops vertelde, hij had dus geen keus
Nee maar wel van de brief in de loodsquote:Op maandag 10 april 2023 00:51 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij weet dat nu toch niet? Van wanda haar instagram bericht?
U2quote:Op maandag 10 april 2023 00:52 schreef Silves het volgende:
Laterz... en iedereen een fijne 2de paasdag
Hij IS verliefd op Wanda maar wel eens met wat je zegt. Hij wil naar wanda dus misschien blijft hij ook niet lang meer... maar ja hij is wel onstabiel iddquote:Op maandag 10 april 2023 00:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja Japie was verliefd maar ik zie hem in een dronken bui nog wel zoenen met een ander in de loods. Emotioneel is hij niet zo sterk. Oh chips, fysiek ook al niet.
Op dit soort momenten zie je weer de contouren van de Jeff van weleer want toen was het een topgozer en lachte ik me zo krom als een hoepel. Al valt het me op dat ie best vaak in de verleden tijd praat en eigenlijk meer bezig is met 'Kim behouden' dan 'het spel winnen'. Overigens is het format dusdanig ruk en oneerlijk dat je niet eens een geschikte tactiek kunt bedenken.quote:Op maandag 10 april 2023 00:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Jeff tekeer ging tegen Kim, draaide mijn maag om, plaatsvervangend pijn in mijn maag. Maar deze Jeff, vind ik echt leuk
Doe de groeten aan Je zusquote:Op maandag 10 april 2023 00:52 schreef Silves het volgende:
Laterz... en iedereen een fijne 2de paasdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |