ja zo lekker sarcastisch, maar met humorquote:Op maandag 10 april 2023 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dit is de Jeff die ik zo leuk vind.
45min alquote:Op maandag 10 april 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy
of ze heeft slaap tekort
of ze heeft slaap tekort
of ze heeft slaap tekort
quote:Op maandag 10 april 2023 00:14 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Wendy
of ze heeft slaap tekort
of ze heeft slaap tekort
of ze heeft slaap tekort
Niet voor mij. Ik vind bern en sasha leuk maar hoe ze de laatste tijd doet en vooral met alcohol staat me erg tegen. Zie Jasper ook nog wel vertrekken ivm het gemis van wandaquote:Op maandag 10 april 2023 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Goeie tv als Japie en Sascha een keer zoenen en / of meer, nog beter....
Ja je was onderweg een verhaal lijn van een persoon met slaap tekort te verpestenquote:Op maandag 10 april 2023 00:17 schreef greysbones het volgende:
aaah we mogen geen slapende Kenzi meer zijn van John de mol
Bern verdiend beter dan continue haar slaafje te zijn en haar grote bek aan te horen. Vind Bern een softie en een saai persoon.quote:Op maandag 10 april 2023 00:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik vind bern en sasha leuk maar hoe ze de laatste tijd doet en vooral met alcohol staat me erg tegen. Zie Jasper ook nog wel vertrekken ivm het gemis van wanda
We mogen geen bewijs dat ze gewoon lekker ligt te pittenquote:Op maandag 10 april 2023 00:17 schreef greysbones het volgende:
aaah we mogen geen slapende Kenzi meer zijn van John de mol
De laatste tijd ?quote:Op maandag 10 april 2023 00:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik vind bern en sasha leuk maar hoe ze de laatste tijd doet en vooral met alcohol staat me erg tegen. Zie Jasper ook nog wel vertrekken ivm het gemis van wanda
softie of niet, geeft haar nog niet het recht over hem heen te lopen en misbruik van te maken en dat doet ze heel bewust, vals sekreet is hetquote:Op maandag 10 april 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern verdiend beter dan continue haar slaafje te zijn en haar grote bek aan te horen. Vind Bern een softie en een saai persoon.
quote:Op maandag 10 april 2023 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De laatste tijd ?![]()
Ik vond haar eerst ook leuk, kan haar niet meer luchten nu
Ben het ermee eens dat ze heel raar doet tegen hem vooral met alcohol op. Ze lijkt wel meerdere persoonlijkheden te hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bern verdiend beter dan continue haar slaafje te zijn en haar grote bek aan te horen. Vind Bern een softie en een saai persoon.
Klopt, ze doet tegen iedereen leuk en lachen en ze is of het zielige meisje bij Bern of ze zit op hem te schelden. En Ber is een kneus dat hij het accepteert, hij moet dat toch ook zien?quote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
softie of niet, geeft haar nog niet het recht over hem heen te lopen en misbruik van te maken en dat doet ze heel bewust, vals sekreet is het
Eens. Vond ze altijd leuk samen ( nu nog) maar soms denk ik wel dat hij beter verdientquote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
softie of niet, geeft haar nog niet het recht over hem heen te lopen en misbruik van te maken en dat doet ze heel bewust, vals sekreet is het
hear hearquote:Op maandag 10 april 2023 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk dat hij vindt dat hij geen kant op kan, of hij houdt echt veel van haar en vindt ruzie maken niet de moeite waard, maar wat het ook is met die jongen, zíj is de conjo in die relatiequote:Op maandag 10 april 2023 00:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, ze doet tegen iedereen leuk en lachen en ze is of het zielige meisje bij Bern of ze zit op hem te schelden. En Ber is een kneus dat hij het accepteert, hij moet dat toch ook zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |