Dat kun je in principe van alle relaties (daar) zeggenquote:Op zondag 9 april 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat een vrouw als Eunice een man als JW leuk kan vinden
Denk dat ze dat ook niet vindt, ze wil aandacht van een man, met Ice lukt niet, blijft JW overquote:Op zondag 9 april 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
Jeff is heel erg rustigquote:Op maandag 10 april 2023 00:06 schreef Flow3r het volgende:
weer gesprek over het roken
[ afbeelding ]
Hij is er wel duidelijk over dat hij zowel Bern als Kenzy spuugzat isquote:Op maandag 10 april 2023 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is heel erg rustig
wonderbaarlijk
Bezigheidstherapie voor in de loods.quote:Op zondag 9 april 2023 23:58 schreef greysbones het volgende:
Dan trek ik gelijk m'n woorden terugquote:Op maandag 10 april 2023 00:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is ook Babet opgevallen hoe close Sas met Jappie was vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 10 april 2023 00:11 schreef greysbones het volgende:
Jeff die gaan nooit hebben wat ik en Kim hebben met elkaarMooi koppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2023 00:13 schreef Pindaaatje het volgende:
John de Mol vond haar leuk omdat ze niet op dr mondje was gevallen
Jeff: dat had John zeker een zonnesteek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |