En dat noemt ze 'salaris' ?quote:Op zondag 9 april 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begreep heeft ze een uitkering
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zitquote:
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is hetquote:Op zondag 9 april 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moet je eens vergelijken met het lachen en dollen wat ze de hele dag (de laatste dagen) met Jasper heeft gedaan!
Laten we daar maar vanuit gaanquote:Op zondag 9 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zit
met miemiemie stemmetjequote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is het
of ze heeft het zelf al eens gezegdquote:Op zondag 9 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zit
En nu komt Rupie in de de keuken en is er weer niets over van de zielige Sasha. Bern staat er maar bij en kijk er naar.quote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is het
Ze krijgt gratis nog geen 'klanten'quote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe loopt er al de hele avond bij alsof ze aan het tippelen is
Dat vroeg ik aan jou en toen zei jij dat jij begrepen had dat ze een uitkering had, het leek mij alsof je dat niet zeker wistquote:Op zondag 9 april 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze heeft het zelf al eens gezegd
waarom?quote:Op zondag 9 april 2023 22:22 schreef humpty het volgende:
Onverantwoord dat zo iemand als Sacha daar zit
Ik begrijp alleen niet waarom dat maakt dat het onverantwoord is dat zij daar zit.quote:
Gelijk heeft zequote:Op zondag 9 april 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe gaat nog een keer voor de sterrenkijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |