daar zit psychisch echt iets niet goedquote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het een vreselijk mens, ze kan beter gauw weer gaan long-covidden in haar bed![]()
[ afbeelding ]
ze was al in pyama in haar slaapkamer, keurde Bern geen blik waardigquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.
Ze was weg gelopen, want ze had er schijt aanquote:
Het is haar jaar!quote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef D. het volgende:
Ook deo voor Babette? En shampoo?
En dan verongelijkt dat ze niet ook nog tabak krijgt?
Het is ook haar jaar hoorquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef D. het volgende:
Ook deo voor Babette? En shampoo?
En dan verongelijkt dat ze niet ook nog tabak krijgt?
ze was er wel, liep gelijk na de stelling weg, om Bern te ontlopen leek het, heb ik hier nog getyptquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was weg gelopen, want ze had er schijt aan
Aan een spelshow van één jaar meedoen terwijl je long covid hebt is sowieso totaal mesjoggequote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het een vreselijk mens, ze kan beter gauw weer gaan long-covidden in haar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik tik alleen neer wat zij zegtquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze was er wel, liep gelijk na de stelling weg, om Bern te ontlopen leek het, heb ik hier nog getypt
quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef Sociologica het volgende:
Babs: het is ook mijn jaar van m’n leven!
Gewoon het roken verbieden..Ze zitten daar als in een soort van werk zei Jeffrey ooit...quote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
Het gaat al maanden over het roken.
Wat een programma.
Dat was een persoonlijk doel, dat telt niet.quote:Op zondag 9 april 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
Wij vragen nooit wat!
Zoe: 850 make up en shit?
Maar hoe komt Tiano nu dan nog aan bier?quote:Op zondag 9 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
onmogelijk dat er nu nog mensen met bier lopen
nee zegt sas is van Tiano
ik had het laatste biertje
omdat ik die achter had gelegd
heel leuk comment hoor ....................... notquote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat van Bern verwacht dan kun je nog lang wachtenquote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
jeezzz
kan iemand Sas een schup onder haar ass geven
Het is gewoon haske oneerlijk! Zij krijgen nooit iets!quote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijk doel dat telt niet.
Tenzij Babette het als argument aandraagt, dan tellen ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |