Wat heeft ze (mogelijk) verkeerd gedaan?quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Sas in de slachtofferrol, ze heeft het gevoel dat ze het fout heeft gedaan en steken heeft laten vallen.
Wat een toneel.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Sasha jankend in gesprek met Bern, er loopt iemand langs en dan schaterlachen
Ze heeft het gevoel dat ze ergens iets fout heeft gedaan, Bern zegt van nietquote:Op zondag 9 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaahhh arme Sas
ze doet hetzelfde als Zoe![]()
Ik zou de schuld leggen bij de persoon die de stelling over tabak erin gooidequote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen gaan ongelukkig naar bed en zij heeft het evenement georganiseerd.
Ze had nog zo gezegd dat Zoe water moest drinken tussendoor.quote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, hoor net dat ze in de organisatie zat van vandaag
Klinkt als goed georganiseerd, maar ja, Zoe...quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had nog zo gezegd dat Zoe water moest drinken tussendoor.
Lijkt mij ook logischer.quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou de schuld leggen bij de persoon die de stelling over tabak erin gooide
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Ik wou zo graag dat ik met jou naar bed kon gaan
de arme sas
traantjes en toneel
daar pak je een Bern mee in
En Bern heeft alleen aandacht voor de camera'squote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Heel de avond met iedereen gedanst, lol gemaakt, en nu zeiken bij Bern
[ afbeelding ]
ingepakt met een strikje eromquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.
Gohquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Rupi vindt het irritant dat mensen dingen narekenen.
Wat vervolgens niet in beeld mag worden gebrachtquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
Het gaat al maanden over het roken.
Wat een programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |