Erik eet kruimels uit zijn bed.( is een filmpje van)quote:Op zondag 9 april 2023 10:18 schreef schizolientje het volgende:
Gok dat Erik niet op bed wil eten, kruimels enz
Ik stond net zelf in de keuken wat dingen voor te bereiden met de stream aan en was zo blij dat ik geen Janet om me heen hadquote:Op zondag 9 april 2023 10:19 schreef Flow3r het volgende:
ik zou me zo opgejaagd voelen met Janet in de keuken
Zij kan blijven liggen.. is al geweestquote:Op zondag 9 april 2023 10:24 schreef schizolientje het volgende:
Ben ik erg sadistisch als ik nu op een melodietje hoop. Ik zie al die ontbijtjes door de bedden vliegen
Janet heeft alles gesmeerd met boter, hij wil geen boterquote:Op zondag 9 april 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
Jappie vindt het een ontbijt van niks voor hem.
ik zou dat ook niets vinden, van alles op elkaar gestapeld, boter ( wat ik nooit gebruik) zoetigheden waar ik niet gek op ben enzquote:Op zondag 9 april 2023 10:31 schreef pingu66 het volgende:
Jappie vindt het een ontbijt van niks voor hem.
Zeikerd, iemand heeft zijn best gedaan eens iets leuks voor een ander te doen en er wordt weer gezeurd. Ondankbare hondquote:Op zondag 9 april 2023 10:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Janet heeft alles gesmeerd met boter, hij wil geen boter
Jappie heeft toch vis en boter allergie?quote:Op zondag 9 april 2023 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikerd, iemand heeft zijn best gedaan eens iets leuks voor een ander te doen en er wordt weer gezeurd. Ondankbare hond
Als hij een allergie heeft voor wat er op zijn bordje ligt snap ik het welquote:Op zondag 9 april 2023 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie heeft toch vis en boter allergie?
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.quote:Op zondag 9 april 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik eet kruimels uit zijn bed.( is een filmpje van)
eens.quote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.
Dag in, dag uit, alle 'fouten' van Erik worden de hele dag door herhaald.quote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat boeit dat toch, dat hij kruimels eet uit zijn bed? Dat Erik anders is dan de gemiddelde in jullie ogen perfecte mens, moet toch niet uitmaken? Of wij allemaal perfect zijn!! Respecteer, dat er ook mensen zijn die anders leven. Snap dat gezever er niet over.
Zo vermoeiend idd. Of wij allemaal perfect zijn.quote:Op zondag 9 april 2023 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dag in, dag uit, alle 'fouten' van Erik worden de hele dag door herhaald.
Inlevingsvermogen = 0
Daar kan je de regie voor bedanken die daar maar al te graag op inzoemt, nooit eens wegdraaien bij Erik, wel bij anderen , triestquote:Op zondag 9 april 2023 10:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |