Inderdaad,doe eens lief Janet.quote:Op zondag 9 april 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik haat de manier waarop Janet nee,nee,nee,nee zegt...
https://www.google.com/se(...)vid:-1kK437mZWw,st:0quote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
beignets eet je met oud en nieuw en dat is dan in de olie gebakken.
appelflappen zijn met bladerdeeg.
maakt het uit allemaal, hier moeten ze roeien met de riemen die ze hebben en dat vind ik best knapquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
maakt het uit allemaal, hier moeten ze roeien met de riemen die ze hebben en dat vind ik best knapquote:Op zondag 9 april 2023 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, echt niet.
nee want dan zakt de boel in elkaar die er nu in staanquote:Op zondag 9 april 2023 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de oven gaat niet open. Dat in geen geval
En dan gaan ze ineens heel anders smaken?quote:Op zondag 9 april 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nee want dan zakt de boel in elkaar die er nu in staan
laat ieder toch zijn eigen boterham besmerenquote:Op zondag 9 april 2023 09:53 schreef greysbones het volgende:
Voorgesmeerde boterhammen
Ow met smeerkaas
En daar boter onder brrrrr
ik begrijp dat gevit op Janet niet zo goed, Wendy staat zich overal mee te bemoeien, Janet zit in haar "werkmodus" en moet zich overal voor verantwoorden en kan geen goed doen, leuk dat we allemaal anders tegen dingen aan kijken maar dat maakt t ook leukquote:Op zondag 9 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
Janet is echt soms een lompe koe,die niks van een ander aanneemt. Alleen op haar manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 april 2023 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, dit was de laatste nog van gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Verdienopdracht Wendy - 8 april 2023.De som die Jeff en GJ ook hadden met een andere opdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De FEBO is echt luiThinking is difficult, that’s why most people judge
Staat er niet en bord met ‘BAR weinig‘ ofzo bij?quote:Op zondag 9 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
Oooh de bar wordt ook neergezet d'r is dus ook drank strakjes...
Dat werkt lekker voor de opdracht...
als t er niet uit ziet is het ook zonde van je werk. Krijg je daar ook weer commentaar op als is de smaak primaquote:Op zondag 9 april 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
En dan gaan ze ineens heel anders smaken?
Ik heb geen idee. Dat maak ik nooit.
Klopt ik vind het ook altijd zo smoezelig blij dat ik het niet hoef te etenquote:Op zondag 9 april 2023 09:58 schreef xsaskiax het volgende:
Zoals Janet het brood staat te 'smeren'.... ze lelt de boter op het brood, half klodder, half niks.. sorry, maar ik zou er niet vrolijk van worden als ik erbij zou zijn... ze gooit de 'gesmeerde' boterhammen op een hoop....
Het is in mijn ogen typische werkwijze van Janet, ze wil alles zelf doen, altijd gehaast, slordig, hummelig.....
Als ze aan het hobbyen is, is het geen probleem, maar dit is wel eten voor anderen.
Het is maar goed dat de andere bewoners haar niet bezig zien, anders denk ik dat er vast en zeker commentaar op zou komen (terecht in mijn ogen)quote:Op zondag 9 april 2023 09:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Klopt ik vind het ook altijd zo smoezelig blij dat ik het niet hoef te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |