Linda is volgens mij een wat voller..quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:59 schreef AgnesGru het volgende:
Zou Luna Linda Wagenmakers kunnen zijn?
Hij gaf nog een goede sneer naar Knevel en de EOquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:18 schreef StephanL het volgende:
Dacht die die heel gelovig was vanwege EO verleden, maar valt mee.
Ik had er echt wel naartoe gewild maar de prijzen van die kaarten waren echt veel te hoogquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
Lol dat concert van ze in Zigg*dome afgelast wegens gebrek aan bestelling. Goed voor greedy zender die denkt na elk programma maar de Zigggo uit te verkopen.
Leuke aflevering wel vandaag verder!
Mwah, hij heeft al eens bewezen het huwelijk en het begrip Trouw niet heel erg serieus te nemen he😅quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:18 schreef StephanL het volgende:
Dacht die die heel gelovig was vanwege EO verleden, maar valt mee.
Die herkende ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:30 schreef lojanda het volgende:
Margriet valt als eerste af..die herkende ik duidelijk)k
Er is ook een show voor de Masked Singer. Wat moet je daar nou.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:42 schreef RipCity het volgende:
Lol dat concert van ze in Zigg*dome afgelast wegens gebrek aan bestelling. Goed voor greedy zender die denkt na elk programma maar de Zigggo uit te verkopen.
Leuke aflevering wel vandaag verder!
Ohja bij die dacht ik ook aanvankelijk dat hij het moest zijn vanwege de huwelijkshints (Carlo, Ron en Linda vielen af). Maar ik dacht hij lijkt er totaal niet op, dus dat is hem niet. Uiteindelijk dus maar niks 'ingevuld'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |