Corona heeft inderdaad blootgelegd hoeveel complotgekkies er zijn die ontzettend angstig zijn voor 2030. Daarbij heeft het ook blootgelegd dat er veel mensen zijn die psychische hulp nodig hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Werd je toen niet elke dag wakker? Apart.
[..]
Makkelijk gezegd, dan nog kan je er nu toch nog werk van maken.
[..]
Is dat zo? Behalve een berg wappies heb ik er nog niets van gezien.
De meeste van de wappies hebben allang weer andere onderwerpen waar ze zich druk over maken. Zo begaan zijn ze nou met hun zaak...quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Corona heeft inderdaad blootgelegd hoeveel complotgekkies er zijn die ontzettend angstig zijn voor 2030. Daarbij heeft het ook blootgelegd dat er veel mensen zijn die psychische hulp nodig hebben.
Is ook niet echt meer van toepassing. Je bent gevaxt of je bent het niet. Het zit er in, of het zit er niet in.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De meeste van de wappies hebben allang weer andere onderwerpen waar ze zich druk over maken. Zo begaan zijn ze nou met hun zaak...
Daar zit nu net de crux. De wappies geloven niet dat de verstandige mensen doorleven. We gaan volgens hun WEF 2021 2030 allemaal 2 weken eh 2 maanden ehhh. 2 jaar ehhhhhhh.. 10 jaar na vaccinatie dood.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:50 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Is ook niet echt meer van toepassing. Je bent gevaxt of je bent het niet. Het zit er in, of het zit er niet in.
Het is nu gewoon een kwestie van door leven. Klaar.
Geen idee. Ik ben zelf nooit gevaxt. Ik heb de WHO, politiek en de media hierover nooit vertrouwd. Maar dat moest iedereen destijds zelf beslissen. FOK lijkt mij nou ook niet bepaald de beste plek voor medische of politieke informatie. Maar zoals ik al zei: Het is gebeurd en het leven gaat door. Met alle keuzes eraan verbondenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 08:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar zit nu net de crux. De wappies geloven niet dat de verstandige mensen doorleven. We gaan volgens hun WEF 2021 2030 allemaal 2 weken eh 2 maanden ehhh. 2 jaar ehhhhhhh.. 10 jaar na vaccinatie dood.
Een deel van wat wappies riepen kon ik nog wel in mee komen. Ook ik ben begin 2021 een stuk kritischer geworden op het Corona beleid. Zaken als een avondklok, geen alcoholverkoop na 20:00 en beperkingen om samen in de buitenlucht te zijn droegen wat mij betreft niets bij. Maar als je hoort wat er voor de rest voor onzin uitkomt zoals al miljarden vaccinatiedoden en dat 10 reptilians de wereld zouden besturen en overal “geheime” tekens zouden achterlaten die alleen wappies zien dan kom je toch niet meer bij van het lachen?
Of vaccinatieschade, dit topic, je lacht je krom. 0,0 bewijs. Wereldwijd niet te vinden. En maar vol blijven houden. Ze zetten zich doorlopend voor joker.
Dat kan je blijven roepen maar het heeft niet veel zin meer want er wordt op dit moment niet meer gevaxt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens het lareb zijn er meer dan 700 vaccindoden. En dat is dan waarschijnlijk nog een forse onderrapportage omdat 95% bijwerkingen niet meldt. Er zijn duizenden met ernstige klachten.
Zeg mr de onderzoekert.. Ga eens onderzoeken hoe je Lareb meldingen moet interpreteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Volgens het lareb zijn er meer dan 700 vaccindoden. En dat is dan waarschijnlijk nog een forse onderrapportage omdat 95% bijwerkingen niet meldt. Er zijn duizenden met ernstige klachten.
Het is best wel duidelijk dat er veel mensen zijn overleden n.a.v het vaccin.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zeg mr de onderzoekert.. Ga eens onderzoeken hoe je Lareb meldingen moet interpreteren.
Er komen nu al berichten door dat de immuniteit voor het virus is ''verminderd''. Het lijkt mij vrij relevant gezien we ergens in de aankomende jaren waarschijnlijk weer zitten met de coronapas en boosterdruk. En we mogen dit nooit vergeten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:35 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dat kan je blijven roepen maar het heeft niet veel zin meer want er wordt op dit moment niet meer gevaxt.
Voor zover ik weet is het hier en daar zelfs verboden, en anders wel ontraden op locaties in de wereld.
Het was 1 grote shit show. Dat is nu wel duidelijk.
Ok, volgens datzelfde Lareb:quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Met corona word geteld als door corona. Het aantal overledenen door corona is vrij laag.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, volgens datzelfde Lareb:
1. Overlijden ná vaccinatie betekent niet dat de oorzaak van overlijden een bijwerking is. In de meldingen met voldoende informatie, is bij een groot deel een andere oorzaak de meest voor de hand liggende verklaring voor het overlijden.
2. De duur tussen het moment van overlijden en de vaccinatie varieerde van dezelfde dag tot 263 dagen. 67% van de meldingen was binnen 2 weken na vaccinatie.
3. De grootste leeftijdsgroep van overledenen betreft ouderen van 80+.
Kortom, het is niet zo heel vreemd dat 662 mensen overlijden in die 0 tot 263 dagen na vaccinatie op een groep van 10+ miljoen mensen die zijn gevaccineerd. Want mensen gaan nu eenmaal dood. Vooral oude mensen. Of ze nu wel of niet gevaccineerd zijn.
Bron: https://www.lareb.nl/pub-filepreview?id=38368&p=33517 (iets oudere data, maar het idee is hetzelfde)
Ga je fucking schamen man...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona word geteld als door corona. Het aantal overledenen door corona is vrij laag.
De Darwin awards gaan weer beginnen? Wie daar straks nog gaat intrappen verdiend het ook. Ik vreet nog liever elke dag een kogelvis.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:43 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Er komen nu al berichten door dat de immuniteit voor het virus is ''verminderd''. Het lijkt mij vrij relevant gezien we ergens in de aankomende jaren waarschijnlijk weer zitten met de coronapas en boosterdruk. En we mogen dit nooit vergeten.
Als je als coronapatiënt van de trap valt en overlijdt, dan word dat geteld als coronadode.quote:
Kijk maar weer weg. De waarheid doet pijn zeker?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:57 schreef kataklysm het volgende:
Ah, is dit nog steeds een dingetje onder de wappies? Hilarisch wel.
Ja, wellicht klopt dat, maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Met corona word geteld als door corona. Het aantal overledenen door corona is vrij laag.
Precies. Het is nu 2023 dus we moeten bij de les blijven. We moeten naar de volgende fasequote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn mensen hier nog steeds mee bezig? Het is 2023!
Leuk filmpje van allemaal aan elkaar geplakte fragmenten van een of andere no no. Oh nee, het is de lead advisor van Schwab.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:04 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Precies. Het is nu 2023 dus we moeten bij de les blijven. We moeten naar de volgende fase
Harari is ook zo'n wappie met zijn onderhuidse surveillance ideeën
Ok jongen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Leuk filmpje van allemaal aan elkaar geplakte fragmenten van een of andere no no. Oh nee, het is de lead advisor van Schwab.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |