quote:lezen?
Op maandag 10 februari 2003 22:46 schreef hyperfuzz het volgende:
hoe lang heeft ze die vriend al
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:42 schreef boelie2 het volgende:
nou hoorde ik dat ze sinds zaterdag een vriend heeft
mr goed, ik ging er vanuit dat het allemaal nog niet zo serieus is enzo, dus laat maar blijken
quote:Geloof dat topic starter hier niet op zit te wachten... Catch her if ya can!
Op maandag 10 februari 2003 22:50 schreef hyperfuzz het volgende:
foutjeik las "nou hoorde ik zaterdag dat ze een vriend heeft"
mr goed, ik ging er vanuit dat het allemaal nog niet zo serieus is enzo, dus laat maar blijken
quote:
Op maandag 10 februari 2003 22:53 schreef dJ-Zcore het volgende:
ik zou flink balen en flink blowen, maar dat doe ik normaal ook al.
quote:LOLZ , ik denk dat ik vrijdag maar een roosje stuur ozzo ! ben eigenlijk wel btje tegen valentijn maar jah is een mooie manier om toch ff te laten blijken dak dr wel leuk vind
Op maandag 10 februari 2003 22:53 schreef dJ-Zcore het volgende:
ik zou flink balen en flink blowen, maar dat doe ik normaal ook al.
quote:hmmm ik moet wat aan mijn zinsbouw doen zo laat op de avond
Op maandag 10 februari 2003 22:52 schreef Gerdo het volgende:[..]
Geloof dat topic starter hier niet op zit te wachten... Catch her if ya can!
quote:ja en dan word hij jaloers en maakt zij het uit.... daar was ik vorig jaar de oorzaak van
Op maandag 10 februari 2003 22:58 schreef boelie2 het volgende:[..]
LOLZ , ik denk dat ik vrijdag maar een roosje stuur ozzo ! ben eigenlijk wel btje tegen valentijn maar jah is een mooie manier om toch ff te laten blijken dak dr wel leuk vind
quote:De gedachte was goed?!?!
Op maandag 10 februari 2003 22:58 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
hmmm ik moet wat aan mijn zinsbouw doen zo laat op de avond
dat bedoelde ik dus ook ... go for it, dude
* Gaap doet!*
quote:LOLZ , ach jah we zien het allemaal wel , ga nu slapen. tot morgen en alvast thnx voor de reacties
Op maandag 10 februari 2003 22:59 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja en dan word hij jaloers en maakt zij het uit.... daar was ik vorig jaar de oorzaak van
![]()
quote:Sja.... ze heeft sinds erg kort een vriend..... En als je net een relatie hebt, ben je over het algemeen tot over je oren verliefd... (of enorm dom om een relatie aan te gaan met iemand op wie je niet verliefd bent....)
Op maandag 10 februari 2003 22:58 schreef boelie2 het volgende:[..]
LOLZ , ik denk dat ik vrijdag maar een roosje stuur ozzo ! ben eigenlijk wel btje tegen valentijn maar jah is een mooie manier om toch ff te laten blijken dak dr wel leuk vind
quote:Ik ook
Op maandag 10 februari 2003 22:50 schreef hyperfuzz het volgende:
foutjeik las "nou hoorde ik zaterdag dat ze een vriend heeft"
confronteer haar asap met jouw gevoelens voor haar! hierdoor zal ze een keuze "moeten" maken tussen jou en die ander. nu kan ze het nog doen, zonder dat het pijnlijk is voor de ander (ze hebben immers pas een paar daagjes...)
in mijn geval heeft dit toen erg goed uitgepakt. relatie van 1,5 jaar mee gehad, dus succes!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |