Natuurlijk meende hij op dat moment dat zijn vrijheid 3 miljoen doden waard was.quote:Op maandag 17 april 2023 16:06 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat hij dat letterlijk zo heeft bedoeld, natuurlijk niet. Sowieso vind ik die Nicky pas een slinks, gemeen persoon.
Je kunt ook zeggen: jij gaat uit van een via-via iets dat is ontstaan vanuit grote ruzie en neemt letterlijk dat hij dat zo bedoelde zonder hoor en wederhoor.quote:Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk meende hij op dat moment dat zijn vrijheid 3 miljoen doden waard was.
Achteraf zal hij altijd ontkennen.
Hij kan ook achteraf mompelen... ik bedoelde wereldwijd 3 miljoen doden... Dat is minder erg Nederlanders doodwensen
https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingenquote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Bewijs eens dat Rusland inderdaad geld geeft aan fvd? Kun je niet.
Dus een politicus wiens baan bestaat uit zijn standpunten verdedigen gaat in een politieke bijeenkomst (want dat was het gewoon, ze waren bij elkaar om de koers van FvD richting de verkiezingen te bepalen) allemaal dingen roepen die hij niet meent?quote:Op maandag 17 april 2023 16:06 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat hij dat letterlijk zo heeft bedoeld, natuurlijk niet. Sowieso vind ik die Nicky pas een slinks, gemeen persoon.
het zijn geen kritische denkers. dat is de grap, wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze dus juist niet kritisch denken.quote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Oké, prima, dan noem je dat zo. Maar het zijn wel experts en wetenschappers. En naast deze video zijn er talloze voorbeelden van kritische denkers dus met goede argumenten andere perspectieven boden aan het corona debat. Maar inderdaad dit topic is daar niet voor zoals de moderator zei.
Baudet heeft zelf toegegeven dat hij dit allemaal gezegd heeft of gezegd zou kunnen hebben (gezien hij permanent onder invloed van drugs en alcohol is, weet hij soms niet wat hij heeft gezegd).quote:Op maandag 17 april 2023 16:12 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen: jij gaat uit van een via-via iets dat is ontstaan vanuit grote ruzie en neemt letterlijk dat hij dat zo bedoelde zonder hoor en wederhoor.
Ik zeg niet dat dat bewijst dat hij geld krijgt. Het is wel heel waarschijnijk gezien zijn contacten en uitspraken.quote:Op maandag 17 april 2023 16:09 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met geld krijgen? Ik moet eerlijk zeggen dat dit het enige punt is waar ik moeite heb met fvd. Maar gelukkig zijn wij in Nederland en niet in Oekraine-Rusland. Dit valt onder z'n flapuitingen. Vraag het hem zelf zou ik zeggen, hoe hij dat precies bedoelde. Vaak zegt hij dingen cryptisch. Wel voorbarig gelijk uit te gaan van dat hij blij is met de oorlog. Hij praat vaak met dubbele betekenis... want stel je ziet deze oorlog als een soort oorlog tegen het globalisme, dan kan hieruit dan wellicht een verschuiving ontstaan of zullen zij ontmaskerd worden, je weet het niet. Dat kan hij als hoopvol zien.
Fake news.quote:Op maandag 17 april 2023 16:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/ze(...)russische-betalingen
En zoek het eens op.
Het is heel makkelijk iemand evil te noemen. Het is veel moeilijker iemand leren te begrijpen of andere perspectieven te overwegen.quote:Op maandag 17 april 2023 16:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
Baudet heeft zelf toegegeven dat hij dit allemaal gezegd heeft of gezegd zou kunnen hebben (gezien hij permanent onder invloed van drugs en alcohol is, weet hij soms niet wat hij heeft gezegd).
Het is oorlog tegen de navo, niet tegen oekraine.quote:Op maandag 17 april 2023 16:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat bewijst dat hij geld krijgt. Het is wel heel waarschijnijk gezien zijn contacten en uitspraken.
Dat ik aan hem moet vragen wat hij bedoelt is nogal bizar voor een politicus die jij goed vind, is niet het hele punt dat zo iemand met ideeen komt die begrijpelijk zijn? Wat maakt zijn ideeen dan goed als ze zo cryptisch zijn dat niet eens duidelijk is wat er bedoelt wordt? Ja dat je op zon idee kan projecteren wat je maar wil misschien.
Op welke manier is Oekraine binnenvallen dan een oorlog tegen globalisme? Wat voor verschuiving bedoel je dan? Dat de Navo landen weer meer geld weggooien aan oorlogstuig inkopen en exporteren? Dat Rusland laat zien dat je als kernmacht niet aangepakt wordt als je doet aan imperialisme? Miljoenen vluchtelingen waarvan 80k in Nederland, 100.000den doden?
Nee je staat niet open voor andere informatie en inzichten.quote:
Even serieus he. Bij een oorlog tegen de Navo was Rusland nu al teruggetrokken tot ver over de Oeral.quote:Op maandag 17 april 2023 17:09 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Het is oorlog tegen de navo, niet tegen oekraine.
Denken dat Rusland ook maar een schijn van kans zou maken als de NAVO zich er echt mee zou bemoeien.quote:Op maandag 17 april 2023 17:09 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Het is oorlog tegen de navo, niet tegen oekraine.
Heb het toentertijd al uitgezocht.quote:Op maandag 17 april 2023 17:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee je staat niet open voor andere informatie en inzichten.
Ga maar eens echt zoeken.
Hoe komen ze aan die wapens dan?quote:Op maandag 17 april 2023 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denken dat Rusland ook maar een schijn van kans zou maken als de NAVO zich er echt mee zou bemoeien.
Wat is er mis mee dat hij mensen waarschuwt? Ik zou over mijn lijk niet meedoen aan dienstplicht.quote:Op maandag 17 april 2023 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Deze nonsens gaat ook weer rond. Veel mensen weer vol verontwaardiging en Thierry heeft iedereen ervoor gewaarschuwd.
Waarom wil hij mensen waarschuwen voor dingen die helemaal niet kunnen?quote:Op maandag 17 april 2023 17:57 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat hij mensen waarschuwt? Ik zou over mijn lijk niet meedoen aan dienstplicht.
Hoezo kan het niet? Die oorlog kan toch escaleren en veranderen?quote:Op maandag 17 april 2023 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom wil hij mensen waarschuwen voor dingen die helemaal niet kunnen?
Daar hebben we beroepsmilitairen voor.quote:Op maandag 17 april 2023 18:05 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet? Die oorlog kan toch escaleren en veranderen?
Volgens mij heb ik ook ooit zon brief gehad. Dus wat die man lult over zijn kinderen van voor 2003 weet ik niet dat ben ik toch vrij ruim. Maar goed ik snap de angst niet helemaal, die oorlog was toch hoopgevend. Daarbij staat toch inderdaad nota bene in de brief dat je niet op hoeft te komen. Is voor kritische denken begrijpend lezen al overbodig geworden ofzo?quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hebben we beroepsmilitairen voor.
Dat zijn 46.000. Daar win je de oorlog niet mee. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar doe nou niet alsof je zeker weet dat het niet kan gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2023 18:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hebben we beroepsmilitairen voor.
Waarom is Baudet geen Kremlinpuppet? Doe nou niet alsof je zeker weet dat het zo kan zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dat zijn 46.000. Daar win je de oorlog niet mee. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar doe nou niet alsof je zeker weet dat het niet kan gebeuren.
Hoe zie jij een oorlog voor je waar de hele militaire macht van de NAVO onvoldoende is, waardoor wij dienstplichtigen moeten oproepen?quote:Op maandag 17 april 2023 18:16 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Dat zijn 46.000. Daar win je de oorlog niet mee. Ik zeg niet dat het gaat gebeuren maar doe nou niet alsof je zeker weet dat het niet kan gebeuren.
Ik weet nooit iets 100% zeker, ik ben net als jij niet fysiek daar ter plaatse.quote:Op maandag 17 april 2023 18:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom is Baudet geen Kremlinpuppet? Doe nou niet alsof je zeker weet dat het zo kan zijn.
Dat is toch dezelfde denkfout? Er is geen enkele reden om dat aan te nemen, wie stelt bewijst. Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |